Hallo allemaal,
Wij hebben een nieuw huis en daarbij kwam een houtkachel.
:strip_exif()/f/image/SiFUOZVPdMlOVsYktRtcO2je.jpg?f=fotoalbum_large)
Er is mij verteld dat de vorige bewoner (helaas overleden) deze zelf heeft gebouwd.
We hebben inmiddels zo'n beetje het hele huis al gestript en willen nu ook de houtkachel aanpakken. Zoals je kan zien is de plaat bovenaan de kachel gebroken.
Wij hebben de plaat verwijderd en de houtkachel los gemaakt.
:strip_exif()/f/image/QHtwFm0xCImG5HEn8PnzMP6O.jpg?f=fotoalbum_large)
Alleen vonden wij het vreemd dat de buis aan de kachel in het begin van het kanaal al stopt. Zie buis rechts van de kachel.
Het kanaal loopt door tot boven het dak. Ook weet ik dat er asbest is gebruikt voor het isoleren van het kanaal op de 1e en 2e verdieping.
1e verdieping:
:strip_exif()/f/image/vDrYcSXCImNJEyLSLJ488Y9Q.jpg?f=fotoalbum_large)
Het kanaal:
:strip_exif()/f/image/oPRCD6lXsUfGseQLTzq6dbCe.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/RAbnoV0OK3DHn6d6bxztvpMu.jpg?f=fotoalbum_large)
Nu vroeg ik mij af of dit wel mag. Moet de omkokering niet helemaal doorlopen tot het einde? Ik kon hier lastig een antwoord voor vinden dus ik wou graag om jullie advies vragen.
Wij hebben een nieuw huis en daarbij kwam een houtkachel.
:strip_exif()/f/image/SiFUOZVPdMlOVsYktRtcO2je.jpg?f=fotoalbum_large)
Er is mij verteld dat de vorige bewoner (helaas overleden) deze zelf heeft gebouwd.
We hebben inmiddels zo'n beetje het hele huis al gestript en willen nu ook de houtkachel aanpakken. Zoals je kan zien is de plaat bovenaan de kachel gebroken.
Wij hebben de plaat verwijderd en de houtkachel los gemaakt.
:strip_exif()/f/image/QHtwFm0xCImG5HEn8PnzMP6O.jpg?f=fotoalbum_large)
Alleen vonden wij het vreemd dat de buis aan de kachel in het begin van het kanaal al stopt. Zie buis rechts van de kachel.
Het kanaal loopt door tot boven het dak. Ook weet ik dat er asbest is gebruikt voor het isoleren van het kanaal op de 1e en 2e verdieping.
1e verdieping:
:strip_exif()/f/image/vDrYcSXCImNJEyLSLJ488Y9Q.jpg?f=fotoalbum_large)
Het kanaal:
:strip_exif()/f/image/oPRCD6lXsUfGseQLTzq6dbCe.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/RAbnoV0OK3DHn6d6bxztvpMu.jpg?f=fotoalbum_large)
Nu vroeg ik mij af of dit wel mag. Moet de omkokering niet helemaal doorlopen tot het einde? Ik kon hier lastig een antwoord voor vinden dus ik wou graag om jullie advies vragen.
:strip_exif()/f/image/cn9MbCVCsO7QxtXULqvaKIM5.jpg?f=fotoalbum_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/VGpTJ3pxNHpa0ARUr1AjEcZ0.jpg?f=user_large)