Thunderbird ziet geen mappen en mails meer

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbiggie1
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 27-06 15:24
Mijn vraag
Thunderbird ziet mijn mappen mails niet meer, lijkt er wel op dat ie ze binnenhaalt, onderaan zie je de teller wel oplopen nameijk

Relevante software en hardware die ik gebruik
Chrome, op wi 10

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
vanalles bekeken en gezocht.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Het zou een boel schelen als je iets zegt over de instellingen, foutmeldingen, logboekmeldingen. Logfiles moet je dan eerst expliciet aanzetten: https://wiki.mozilla.org/MailNews:Logging#Windows

Ook: je benoemt Chrome, wat bedoel je daarmee? Die staat toch helemaal los van TB?

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dix-neuf
  • Registratie: Juli 2018
  • Niet online
Heb je al gecontroleerd of bij keuze van Beeld - Vormgeving volgende items zijn aangevinkt:
Klassiek beeld, Mappenpaneel, Koptekst berichtenlijst, en Berichtpaneel ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 30-06 20:54

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Zou mij niets verbazen als je de boel ingeklapt hebt staan en de indicator niet goed kan zien.

Commandline FTW | Tweakt met mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbiggie1
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 27-06 15:24
Inmiddels heb ik de mappenlijst weer terug door opnieuw te installeren. Alleen de samengevoegde in map zie ik nog niet.
Verder kan ik aangeven dat de koptekst berichtenlijst grijs is en aangevinkt, het berichtpaneel is zwart maar kan ik niet kiezen, er gebeurt gewoonweg niets.
Feitelijk dus nog alleen weer een map samengevoegde in berichten die ik mis, waarmee ik mijn email accounts had samengevoegd. Zoeken op internet levert tot nu toe instructies van vorige versies voorzover ik kan zien.

Dank voor jullie hulp!