Hallo allemaal. Ik kan wat suggesties gebruiken met betrekking tot enkele offertes die ik heb gekregen.:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/BiASrZzHCM4YqFTkVODl7PJr.jpg?f=user_large)
Oost dak: bestaat uit een deel 45 graden dak, en een dakkapel met een schuin dak. Op de eerste passen 6 panelen, op de tweede passen drie panelen.:strip_exif()/f/image/BkqyKHMUhQQe2Y4o7IZvQPVk.jpg?f=fotoalbum_medium)
Mijn voorkeur gaat uit naar micro omvormers. Dit is een gevoelskwestie: het lijkt mij niet prettig om in het huis met een mogelijk brandgevaarlijk apparaat te zitten. Als het prijsverschil echter groot genoeg is, wil ik een normale omvormer ook overwegen.
Concrete vragen:
1. Zijn de offertes redelijk? Ik zie regelmatig op het GoT offertes langskomen die rond de 1 euro per Wp zitten. Ik zit met de offertes aanzienlijk hoger.
2. Welke van de offertes is het meest interessant? Aanbieder 3 geeft de langste garantie en heeft de laagste Wp prijs. Zie ik iets over het hoofd?
3. Kennen jullie een aanbieder in de regio die wellicht scherpere prijzen kan geven?
Foto's
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/BiASrZzHCM4YqFTkVODl7PJr.jpg?f=user_large)
Beschikbare (dak)ruimte
West dak: alles onder een hoek van 45 graden. Mogelijk om 11 panelen te plaatsen. Geen obstakels. Enkel drie dakramen.Oost dak: bestaat uit een deel 45 graden dak, en een dakkapel met een schuin dak. Op de eerste passen 6 panelen, op de tweede passen drie panelen.
Schaduw
Op het oost dak staan enkele schoorsteentjes.Jaarverbruik
6500 kWhHuidige elektriciteitsaansluiting
3x 25ABudget en doel
Doel: zo veel mogelijk van mijn jaarverbruik afdekken. De hele dag door wordt energie gebruikt.Wie gaat het project uitvoeren
Een aannemer.Bijhouden van data
Via een app of via een website.Reeds verkregen offertes
:strip_exif()/f/image/BkqyKHMUhQQe2Y4o7IZvQPVk.jpg?f=fotoalbum_medium)
Regio
Zuid HollandMijn voorkeur gaat uit naar micro omvormers. Dit is een gevoelskwestie: het lijkt mij niet prettig om in het huis met een mogelijk brandgevaarlijk apparaat te zitten. Als het prijsverschil echter groot genoeg is, wil ik een normale omvormer ook overwegen.
Concrete vragen:
1. Zijn de offertes redelijk? Ik zie regelmatig op het GoT offertes langskomen die rond de 1 euro per Wp zitten. Ik zit met de offertes aanzienlijk hoger.
2. Welke van de offertes is het meest interessant? Aanbieder 3 geeft de langste garantie en heeft de laagste Wp prijs. Zie ik iets over het hoofd?
3. Kennen jullie een aanbieder in de regio die wellicht scherpere prijzen kan geven?
I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.