"Man die bakt" remix van een Tweaker

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rembooooo
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 02-06 18:55
Ooit, in een ver verleden (ergens rond 2003-2005) werd er op dit prachtige forum een video gepost van een remix van "man die bakt" van Jiskefet. Volgens mij had een Tweaker die zelf gemaakt, stukjes van het origineel opgeknipt met een drumloopje eronder en een ware zelf geacteerde muziekvideo erbij.

Ter referentie:

Toestemming nodig voor bekijken van YouTube

Op deze plek staat ingesloten content die van YouTube afkomstig is. Het tonen van deze inhoud kan ertoe leiden dat YouTube persoonlijke gegevens zoals je IP-adres verwerkt en/of cookies op jouw computer of ander apparaat zet. Hiervoor moet je eerst expliciet toestemming geven voor Sociale media.

Bekijk op YouTube
Jiskefet - Oboema Sesetokoe - De man die bakt

Ik heb die remix al weken in mn kop rondzweven. Een vriend van me kan het zich ook herinneren, maar ik kan dus geen enkel spoor meer vinden op het internet dat dit ooit heeft bestaan. Misschien op een subforum waar ik nu niet meer bij kan, ik had toen een ander account met 1 o minder waar ik op gegeven moment toegang toe ben kwijtgeraakt.

Wie kan me helpen dit meesterwerk terug te vinden? O+

Als je neus andersom zou staan zou je verdrinken onder de douche

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moltys
  • Registratie: April 2023
  • Laatst online: 23-05 01:07
Ik zoek het filmpje ook en kan het niet vinden. Heb wel de muziek gevonden: https://soundcloud.com/jaxplosion/jaxplosion-man-die-bakt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rembooooo
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 02-06 18:55
Moltys schreef op zaterdag 17 mei 2025 @ 11:40:
Ik zoek het filmpje ook en kan het niet vinden. Heb wel de muziek gevonden: https://soundcloud.com/jaxplosion/jaxplosion-man-die-bakt
Poaah dat screenshot erbij unlockte wel weer wat herinneringen :D

Als je neus andersom zou staan zou je verdrinken onder de douche