Geen e-mailnotificatie ontvangen voor V&A reactie

Pagina: 1
Acties:
  • 400 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hostname
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 21:45
Vanmiddag om 14:56 heb ik een reactie op een V&A-advertentie ontvangen, maar hier heb ik per e-mail geen notificatie van gekregen, ondanks dat ik deze wel aan heb staan:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PU5xT1o2dcpXdFDRYQcrvO7x_MM=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/kxkVLTW2DRGzRC5urtSwz91f.png?f=user_large

E-mail ontvangen van Tweakers gaat prima, ik heb maandagmiddag nog een pricealert ontvangen. E-mail ontvangen van andere partijen werkt ook prima, heb na die tijd nog wel mail binnen gekregen.
Mail zit ook niet niet in m'n spambox. Ik heb de logs van m'n mailserver gecheckt, en er is uberhaupt geen verbinding gemaakt vanaf Tweakers met mijn mailserver vandaag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Detmer
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 22:45

Detmer

Professioneel prutser

Ik weet het niet 100% zeker, maar volgens mij krijg je alleen mail bij een reactie onder de advertentie. Niet van een DM naar aanleiding van de advertentie. Ik zie tenminste geen reactie onder je advertentie staan.

Indien dat inderdaad zo is zou dit wellicht verduidelijkt kunnen worden bij deze instelling?

Verkoopt gebruikte computers, laptops en meer: https://tweakers.net/aanbod/user/412392/ | https://www.ipsumcomputerservice.com

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hostname
Hmm, ik had de instelling voor e-mailnotificaties op berichten uitstaan, maar dat is wel erg misleidend dan inderdaad. Vooral gezien de (automatisch door Tweakers toegevoegde) inleidende tekst bij berichten:
Beste hostname,

Onderstaand bericht is een reactie op '[advertentie]' ([link]).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hostname
En als we toch bezig zijn, ik kan de e-mailnotificaties voor berichten ook niet aanzetten, zodra ik probeer m'n notificatievoorkeuren op te slaan krijg ik dit bericht:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FD4RoNM-sP4wLuiQT5X8xt7chDg=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/C1vnOTAkKd6X4NEyOujj8N6P.png?f=user_large

Firefox 119.0, Debian stable amd64.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liveonline
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 22-09 10:27
hostname schreef op vrijdag 27 oktober 2023 @ 21:10:
En als we toch bezig zijn, ik kan de e-mailnotificaties voor berichten ook niet aanzetten, zodra ik probeer m'n notificatievoorkeuren op te slaan krijg ik dit bericht:

[Afbeelding]

Firefox 119.0, Debian stable amd64.
Ik ervaar helaas hetzelfde. hele vervelende bug

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpod
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
hier ook. Kan wel alles uitzetten overigens. Maar zodra er dan weer ook maar iets is aangevinkt krijg ik dezelfde melding: "Dit formulier mag geen extra velden bevatten"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFeliX
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 12:52

DaFeliX

Tnet Devver
De upgrade van Symfony van 6.3.5 naar 6.3.6 was daar de oorzaak van. Ik heb deze upgrade even teruggedraait zodat het formulier in elk geval weer werkt (en een test geschreven zodat niet straks niet weer per ongeluk stuk gaat).

We willen uiteraard Symfony wel upgraden, maar moeten dit even met wat meer aandacht doen nu er iets stukgegaan is.

Verder OT: Een DM is niet "Reactie op advertentie" zoals @Detmer al aangaf. Je zal dus de notificaties voor DM's moeten instellen als je daar een e-mail van wilt krijgen.

Einstein: Mijn vrouw begrijpt me niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFeliX
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 12:52

DaFeliX

Tnet Devver
DaFeliX schreef op maandag 30 oktober 2023 @ 08:46:
De upgrade van Symfony van 6.3.5 naar 6.3.6 was daar de oorzaak van. Ik heb deze upgrade even teruggedraait zodat het formulier in elk geval weer werkt (en een test geschreven zodat niet straks niet weer per ongeluk stuk gaat).

[...]
Ah, versie 6.3.7 heeft 't probleem ook opgelost, ik sla dus versie 6.3.6 over en upgrade Symfony naar 6.3.7 (en laat mijn test staan; misschien komt die nog van pas met de upgrade naar versie 7)

Einstein: Mijn vrouw begrijpt me niet

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.