Wallbox Pulsar Plus 3 fase 22kw

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nlnet
  • Registratie: Oktober 2023
  • Laatst online: 08-12-2023
Mijn vraag is Kan ik met mijn Wallbox Pulsar Plus 3 fase 22kw een jaguar ipace 1 fase laden?

Want Wallbox maakt geen contact met de auto.

Ik heb namelijk Wallbox met 5 m kabel en dat is niet lang genoeg en ik verleng hem met ipace laad kabel.

Alle reacties

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Inspired
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 09:47
nlnet schreef op vrijdag 27 oktober 2023 @ 20:57:
Mijn vraag is Kan ik met mijn Wallbox Pulsar Plus 3 fase 22kw een jaguar ipace 1 fase laden?

Want Wallbox maakt geen contact met de auto.

Ik heb namelijk Wallbox met 5 m kabel en dat is niet lang genoeg en ik verleng hem met ipace laad kabel.
Kabel verlengen kan niet. Heeft niet zoveel met de auto of laadpaal te maken. Auto andersom parkeren oid? Anders moet er een langere kabel aan de Wallbox.

Tesla Model 3 | LR AWD | 2019 - Tesla Model Y | Performance | 2023

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sethro
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 10-04 09:05
Ja dat kan en kabel verlengen kan niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nlnet
  • Registratie: Oktober 2023
  • Laatst online: 08-12-2023
Ik kom sowieso 3m tekort. Ik had laad kabel met open einde gekocht om kabel van Wallbox vervangen maar volgens elektricien is niet mogelijk omdat componenten beschadigd gaat raken. Dus dacht ik enige oplossing is verlengsnoer (laad kabel aan elkaar verbinden)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Inspired
nlnet schreef op vrijdag 27 oktober 2023 @ 21:17:
Ik kom sowieso 3m tekort. Ik had laad kabel met open einde gekocht om kabel van Wallbox vervangen maar volgens elektricien is niet mogelijk omdat componenten beschadigd gaat raken. Dus dacht ik enige oplossing is verlengsnoer (laad kabel aan elkaar verbinden)
Ik ken de Wallbox verder niet maar volgens mij moet dat gewoon kunnen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Inspired
nlnet schreef op vrijdag 27 oktober 2023 @ 21:17:
Als je hier op pagina 14 kijkt in deze handleiding dan is de kabel gewoon te vervangen. Gewoon los te schroeven. Dat is zelf nog wel te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadowman 41
  • Registratie: Juni 2023
  • Laatst online: 11-04 09:21
Hallo , Ik zou een langere laadkabel moeten plaatsen op een wallbox plus . Ik heb nu 32 A - 7,4 KW . Nu heb ik het opengedaan en daar zit zo een geel bakje voor de aansluiting , ik durf er niet graag aan wringen . Ze hebben nu een vervangkabel opgestuurd voor 1 fase met 3 draden . We hebben maar 1 fase en kon zien dat er 2 draden niet aangesloten waren ( lagen er in ) Hoe kan ik dat oplossen ?? Ik kom met mijn nieuwe auto 3 meter te kort . Alvast bedankt .
Pagina: 1