Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redsan
  • Registratie: Oktober 2023
  • Laatst online: 03-11-2023
Hey
Ik zou in het eindejaar heel graag een Playstation 5 kopen. Ik vroeg me echter af of de televisie die ik momenteel heb wel voldoende zal zijn... Het is al een redelijk oud Medion-model, maar het doet wel nog steeds heel goed wat het moet doen (alleszins voor televisie kijken en PS4 spelen). Hieronder kunnen jullie zien over welk model het gaat en wat de specificaties zijn. Kan iemand mij vertellen of het gaat lukken om daar een PS5 op te laten draaien (mijn kennis is niet echt groot genoeg)? Een PS5 zal namelijk al duur genoeg zijn, nog een extra televisie wordt misschien wat veel voor mijn rekening ;-) Alvast bedankt!

Medio MD30418 BE-A 106,7 cm / 42" LCD TV
AC: 220-240V~, 50Hz, 150W
MSN: 30013865
EAN: 27044247
PLU: 728

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FhfLN4pwuOXxCxXqn6FwPxfjvfw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/hiy243LChjmqHhtkGObF9bdl.jpg?f=fotoalbum_large

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BigF25
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14:02
Maar natuurlijk kun je daarop gamen met de ps5 maar dat moet je eigenlijk niet willen..

Dat ding ondersteunt max 1080p en lcd technologie en 50hz, daar is op zich niets mis mee maar wil je volledig van je ps5 gebruik willen maken zal je toch je tv moeten upgraden in mijn opinie.

Hoeft niet meteen het duurste te zijn maar wel iets wat 4k ondersteunt, en dat doen tegenwoordig alle tvs gelukkig.

Wil je beetje kwaliteit, ga dan lekker voor een lg oled model.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dawg
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

Ja, kan natuurlijk. Nieuwe TV is niet nodig, zeker aangezien je zelf al aangeeft dat het dan wel erg duur voor je wordt.

Ik zou wel even wachten tot de nieuwe versie van de PS5 uit is. Zie de artikelen op T.net frontpage:
nieuws: Nieuwe PlayStation 5 vereist internetverbinding voor installatie disk...

bijv.