Hallo,
ik zou graag een slimme stopcontact willen plaatsen in mijn huis, maar ik heb bepaalde eisen waaraan die zouden moeten voldoen en ik vind niet direct de juiste soort online.
Ik ben dus op zoek naar een slim stopcontact dat:
- inbouw is (dus geen opzetstuk, maar een vervanging van een bestaand stopcontact)
- zomaar een bestaand inbouw stopcontact kan vervangen (dus geen extra draden)
- te bedienen is via een API (zodat ik zelf commando's kan uitsturen)
- aanspringt als er een toestel ingestoken wordt (zelfs al staat de slimme stekker 'uit')
Heeft er iemand ervaring hiermee die mij in de juiste richting wilt duwen?
Het hoofddoel is dat:
- ik mijn gsm + lader insteek
- mijn batterij oplaadt
- wanneer deze opgeladen is, er een signaal uitgaat naar het stopcontact om te stoppen (ofte: geen stroom meer door te laten)
- ik mijn gsm kan uitpluggen zonder dat deze overladen geraakt
- wanneer ik de volgende dag mijn gsm terug wil opladen, deze onder extra actie oplaadt (en dus niet het stopcontact ingeschakeld moet worden)
Bedankt!
ik zou graag een slimme stopcontact willen plaatsen in mijn huis, maar ik heb bepaalde eisen waaraan die zouden moeten voldoen en ik vind niet direct de juiste soort online.
Ik ben dus op zoek naar een slim stopcontact dat:
- inbouw is (dus geen opzetstuk, maar een vervanging van een bestaand stopcontact)
- zomaar een bestaand inbouw stopcontact kan vervangen (dus geen extra draden)
- te bedienen is via een API (zodat ik zelf commando's kan uitsturen)
- aanspringt als er een toestel ingestoken wordt (zelfs al staat de slimme stekker 'uit')
Heeft er iemand ervaring hiermee die mij in de juiste richting wilt duwen?
Het hoofddoel is dat:
- ik mijn gsm + lader insteek
- mijn batterij oplaadt
- wanneer deze opgeladen is, er een signaal uitgaat naar het stopcontact om te stoppen (ofte: geen stroom meer door te laten)
- ik mijn gsm kan uitpluggen zonder dat deze overladen geraakt
- wanneer ik de volgende dag mijn gsm terug wil opladen, deze onder extra actie oplaadt (en dus niet het stopcontact ingeschakeld moet worden)
Bedankt!