Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renegrunn
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 00:07
Dit topic is voor verdere discussie in hoeverre het tv-programma Hunted! de realiteit benaderd of een volledig gescript programma is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shinji
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online
Bor schreef op vrijdag 27 oktober 2023 @ 09:43:
[...]

Ik wil het hele NordVPN debacle niet weer oprakelen, dat topic is niet voor niets gesloten lijkt mij, maar of het in dat geval wel zo makkelijk zou zijn gegaan is maar de vraag (no-log (geaudit) dus alleen mogelijk nadat je vooraf iets regelt om dat wel te doen / te tappen, in het buitenland gevestigd etc).

Het probleem met het woord "simulatie" is dat het behoorlijk wat ruimte overlaat. Ook volledig gescript kan je daar onder vatten.
En dat is dus ook precies wat er bij NordVPN gebeurde, de eerste keer konden ze niks mee. De tweede (of zoveelste) keer toen het gebruikten, toen er ‘contact’ geweest zou zijn wel. Dit werd ook tijdens de uitzending volgens mij toen zelfs besproken, en is hier ook nog besproken dat ze zoals je zelf al zegt de data niet hadden van voordat ze ‘een tapverzoek’ plaatsten maar wel daarna.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• talin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 30-05 16:43

talin

ES-MA

ik wil de boel niet verzieken maar ik heb lang genoeg in de televisie wereld gewerkt ( bijna alle Eyeworks, Blue Circle, CCCP of CZAR producties ) dat ik na 1x kijken wist dat het een compleet "gescript" programma was.

alle apparatuur werkt, altijd! er is altijd spanning en sensatie, nooit auto pech of iets waardoor ze binnen 10 minuten klaar zijn etc.

in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Zoeken op 'scripted' in het topic [Serie] Hunted!

Edit: oh, men wil die discussie in dat topic juist niet meer. Handig om dat in de TS te vermelden.

[ Voor 49% gewijzigd door CodeCaster op 27-10-2023 10:18 ]

https://oneerlijkewoz.nl
Het ergste moet nog komen / Het leven is een straf / Een uitgestrekte kwelling van de wieg tot aan het graf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

CodeCaster schreef op vrijdag 27 oktober 2023 @ 10:16:
Zoeken op 'scripted' in het topic [Serie] Hunted!

Edit: oh, men wil die discussie in dat topic juist niet meer. Handig om dat in de TS te vermelden.
Dit lijkt vooral een eenmansactie i.p.v. een aanwijzing vanuit de crew. Volgens mij ligt de beslissing daar. Het splitsen van de discussie over meerdere topics vind ik zelf erg onhandig. Ik zie hier nu ook al quotes verschijnen van reacties van mij uit het centrale topic.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23:21

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Het is duidelijk dat Hunted niet helemaal echt is. Het is nota bene een serie.

De discussie over de serie zelf kan in het gewone topic. Deze gaat dicht.

Tweakers Discord

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.