Toon posts:

Mobo of Scherm? Of scherm en Mobo?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Dus... het zit zo. Ik had hier al een mooi verhaaltje geschreven over mn oude 3D kaart die lastid deed ... geen beeld enzo. Iedereen zei: "Nee, je kaart is niet kapot"

Heb ondertussen een andere mening gevormd.
Er is namelijk iets gebeurd...

Mn broer wilt deze morgen de PC opstarten... geen beeld
... Ik dacht: "Hee! Weer die oude domme 3D kaart! Dat is snel gefixed hoor!... .Toch niet... geen beeld. Windows starte... geen beeld... Probleem dus. Heb ik even de andere monitor eraan gehangen... en hen ging 1 keer om de 5 keer...
Dus dacht ik... "Nu is het genoeg!" Ik ben naar de dichtbijzijnste hardwareboer gegaan om me even een Gforce 2 MX 400 te gaan halen. Heb snel een wit merkje gekocht (geen nood heb ze getest en ze gaat prima... hoge fps... wel ik speel alleen HL en Max payne en het gaat super vlot dus ja ;) )
Ik ga naar huis... weer niets! Geen beeld... |:(
DUS! 2 mogelijkheden... ofwel het mobo (AGP slot) naar de *** ofwel het scherm...
Wel nu heb ik er een ander scherm aan gehangen en nu gaat hij wel na 1 keer opnieuw proberen telkens. Dus... wat te doen? Hoe te testen dat mn AGP slot naar de *** is?

Ik ben hopeloos...
Bedankt voor alle reacties...

• Predator
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13:26

Predator

Suffers from split brain

Moeilijk om te zeggen he,
ik heb je ander topic niet gelezen maar het is indd wel raar.

Als je kunt moet eens proberen met een oude PCI beeldschermkaart. Je moet er natuurlijk 1 hebben.

Everybody lies | BFD rocks ! | PC-specs

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 05 september 2001 19:31 schreef Pr3d4t0r het volgende:
Moeilijk om te zeggen he,
ik heb je ander topic niet gelezen maar het is indd wel raar.

Als je kunt moet eens proberen met een oude PCI beeldschermkaart. Je moet er natuurlijk 1 hebben.
Dom van mij!
En nee ik heb er geen... dat is het probleem... en ik heb al zoveel geld opgedaan.

Verwijderd

Topicstarter
Waar blijven de ervaren tweakers? :)

Verwijderd

Topicstarter
Srry mensen dat ik weer reply maar ik heb écht hulp nodig voor er kosten gaan gebeuren :(