Toch even een vraag, het is weer kouder, maar de vloerverwarming gedraagt zich raar.
De circulatie pomp (en ik denk de warmtepomp op een heel laag pitje) draait nu al 30 uur.
De thermostaat beneden inde woonkamer is leidend!
Die staat op 21c.
Normaliter stookt de boel op naar 22c, bouwt af naar onder de 21c, stookt weer op, bouwt weer af etc.
Maar dit gebeurt dus niet.
Is dit normaal of wat?
Het betreft allemaal panasonic spul, van de boiler tot de warmtepomp tot de thermostaat.
De installateur is geweest, die heeft alles nagekeken en puur qua instellingen en werking van de hardware, is alles in orde.. maar nu al 30 uur draaien (op 2 onderbrekingen na voor boiler warm water) lijkt mij niet normaal?
Of hoort dit nou zo?
De circulatie pomp (en ik denk de warmtepomp op een heel laag pitje) draait nu al 30 uur.
De thermostaat beneden inde woonkamer is leidend!
Die staat op 21c.
Normaliter stookt de boel op naar 22c, bouwt af naar onder de 21c, stookt weer op, bouwt weer af etc.
Maar dit gebeurt dus niet.
Is dit normaal of wat?
Het betreft allemaal panasonic spul, van de boiler tot de warmtepomp tot de thermostaat.
De installateur is geweest, die heeft alles nagekeken en puur qua instellingen en werking van de hardware, is alles in orde.. maar nu al 30 uur draaien (op 2 onderbrekingen na voor boiler warm water) lijkt mij niet normaal?
Of hoort dit nou zo?
:strip_exif()/f/image/GeW2Hvr6XalZe0SWa2Mo8sj6.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/fYMjnih0VGnxtf61n1qvviSP.png?f=fotoalbum_large)
:fill(white):strip_exif()/f/image/cOeuhF5Jrfhru1ulCU5G59n9.png?f=user_large)