Eufy Video Doorbell Dual 2 Pro diefstalbestendig maken

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdouble
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 12-07 21:55
Beste Tweakers,

Sinds kort een Eufy Video Doorbell Dual 2 Pro + HomeBase 3 gekocht, werkt prima, moet nog wel bedraad worden, maar dat komt later. Momenteel werkt de deurbel op de ingebouwde accu.

Gisteren de accu volgeladen, echter blijf ik het apart vinden dat de deurbel middels een doorbell detaching pin of simkaart pin eenvouidig te verwijderen is van de mounting bracket.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Un3udFAXqsFFkzQg39hg36oRKbQ=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/3cqi4d7HcYgI9ulWBpUqoEj7.jpg?f=user_large

Vraag is dus, welke slimme oplossingen hebben jullie gevonden waardoor de deurbel niet eenvoudig te verwijderen is ? Heb al in dit forum gekeken maar kom deze vraag nog niet tegen. Met een bedrade versie
is de oplossing er een kastje o.i.d. om heen bouwen, hij hoeft er immers niet meer af, maar met een accu moet ie ongeveer elke 5 a 6 maanden opgeladen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guts-1993
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 09-12-2024
Ik heb dit momenteel gedaan met een net afgewerkt blokje boven het gat waar je het pinnetje in steekt.
Als iemand er vol aan gaat hangen krijg je hem er vast nog wel af maar ik had zelf ook nog geen beter idee.
Daarnaast moet je er voor gebruikers gemak wel zorgen dat je hem voor het laden niet de heletijd hoeft los te maken.

Helaas nog geen tijd gehad om een mooi blokje te printen/ te ontwerpen

O en ik was nog vergeten te zeggen dat het in mijn geval geen 6 maanden was maar eerder elke 3 weken laden omdat de shortrange instelling voor de locatie waar hij hangt nogsteeds iets te gevoelig is.

[ Voor 20% gewijzigd door Guts-1993 op 26-10-2023 17:02 ]