- XenRave
- Registratie: April 2017
-
Laatst online: 12-05 23:39
Voor de Playstation gebruikers onder ons;
Zoals elk jaar met BF, heb ik zojuist weer mijn jaarlijkse abbo verlenging gekocht. Normaliter was het 'oude' PS+ abbo iets van 60,- en met BF heb ik hem jaar na jaar weten te verlengen voor 40,-
Inmiddels zijn die abbonementen natuurlijk gewijzigd, in plaats van een simpel PS+ abbo moet je nu kiezen uit drie soorten abbo's; 'premium', 'extra' of 'essential'. Ik heb de meest simpele variant gekozen, de 'essential' (ik neem het abbo namelijk puur om online te kunnen gamen, alle andere extraatjes geef ik niets om). Deze is eigenlijk 71,99 per jaar, maar via de PS app kreeg ik de aanbieding om te verlengen voor 53,99 (25% korting).
Ben deze aanbieding online verder nog nergens tegengekomen, staat zelfs niet op de website bij Playstaion zelf, maar ik vermoed dat deze korting naar voren zal komen bij iedereen die nu besluit om even de boel met een jaar te verlengen.
Let op:
•
Overzichtslijst met aanbiedingen
•
Overige (Black Friday / Cyber Monday) topics
[font size=14]
Dit topic is WEL voor:[/font]
* het melden van aanbiedingen, inclusief de website/URL.
Probeer hiervoor wel zoveel mogelijk de template te gebruiken om het overzichtelijk te houden.
* geef zoveel mogelijk specifieke informatie, dus niet alleen de melding.
* aanvullingen en correcties op geplaatste aanbiedingen.
* slowchat is met mate toegestaan op Black Friday (24-11) en Cyber Monday (27-11).
[font size=14]
Dit topic is NIET voor:[/font]
* zoekvragen, requests en offtopic reacties, deze worden verwijderd.
Ook vragen waar product x of merk y goedkoop verkrijgbaar is, valt hieronder.
* nutteloze posts met wat je gekocht hebt of wilt kopen. Discussie is toegestaan, als het maar ontopic blijft en over de aanbiedingen gaat.
* bedankjes. Wil je iemand bedanken voor een aanbieding, kan je altijd het duimpje gebruiken naast een post.
* referrals (ook links naar Pepper.com en vergelijkbaar vallen hieronder, gezien zij een referral aan een link plakken).
Let ook op bij het plaatsen van links naar Amazon, gezien deze automatisch een referral erbij plakt.
* shopervaringen (Voor de meeste hardware-shops hebben we
Shopreview.tweakers.net, waar (afgeronde) shopervaringen gedeeld mogen worden.)
* vragen rondom (het omzeilen van) georestricties.
Ook de discussie over hoe je Amazon Prime uit een ander land kan krijgen valt hieronder.
❗❗Let op bij het plaatsen van een aanbieding op externe verkopers bij een webshop.❗❗
Hebben deze, veelal nieuwe verkopers, geen/weinig reviews, is het mogelijk een scam. Let hier op bij het plaatsen van een aanbieding.