Ik heb dat andere topic (is gesloten) nog even doorgelezen en deze Tweaker, hoe triest ook eigenlijk, maakte me toch onbedaarlijk aan het lachen:
Oja, en dan heb ik het nog niet over de collega's die zich gewoon verstoppen, zodat ze niks hoeven te doen. Wordt eigenlijk relatief weinig aan gedaan, zo lijkt het. In ieder geval komen ze. We hebben ook dagelijks een hele rits mensen die gewoon niet komen. Een iets minder heftige variant is de collega die zich ergens ophoudt, totdat hij/zij een order moet wegbrengen, maar wel eerst geroepen moet worden, voordat deze komt. Goed, het is niet altijd even druk, maar ik vraag altijd even of ik in de kantine mag zitten en doe dit alleen als ik even moet bellen (mag gewoon, zolang je maar op tijd bent om de order weg te brengen) of als ik daar werkzaamheden moet uitvoeren en zeg dan ook altijd waar ik ben en vraag of ze me op tijd willen roepen als ze me nodig hebben. Vaak kom ik ook iedere 15 minuten even naar beneden om te checken of ik bijna aan de beurt ben.