N.a.v. Het grote onbeschofte collega's en werkgevers topic

Pagina: 1
Acties:
  • 1.486 views

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• wowi
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:28
Topic om te lezen
Lees het oude verhaal eerst!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Mg3ykO8icFAuoDknMl45SKJOkoU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/rO2lHN4ih4rPA77odlm1eg6X.jpg?f=fotoalbum_large

Ja we zijn nu twee jaar later en daar gebeurd het al, erg jammer voor de persoon die daar nu de dupe van is.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Haasnoot94
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 22:29
poe, heftig zeg. Ik zou zeker nog de instanties proberen te bereiken om jouw verhaal/ervaring te vertellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sport_Life
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online

Sport_Life

Solvitur ambulando

Heftig. Belletje naar de arbeidsinspectie ?
Als jij kunt aantonen dat je destijds al aan de bel hebt getrokken.

[ Voor 7% gewijzigd door Sport_Life op 25-10-2023 22:25 ]

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | Zappi v2.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 02-09 20:33

mark-k

AKA markkNL

Vanwaar de censurering van het bedrijf? Het bericht is vrij simpel terug te vinden online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stalensnuitje
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 23:44
mark-k schreef op woensdag 25 oktober 2023 @ 22:28:
Vanwaar de censurering van het bedrijf? Het bericht is vrij simpel terug te vinden online.
Misschien omdat anders @wowi zn eerdere post ook vrij gemakkelijk aan hem te koppelen is wanneer het bedrijf of de personen met naam en toenaam via Google terug te vinden zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrivinUCrazy
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:53

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

Zoiets is inderdaad heftig. Ik zou ook de instanties nog verwittigen.
Heb je ook nog iets op papier staan van toen? Dat je iets gemeld hebt bijvoorbeeld?

Dat kan jou helpen in de wetenschap dat je je steentje hebt bijgedragen, al heeft het slachtoffer nu er niets meer aan. Daar kun je simpelweg niets meer aan doen en is ook jouw schuld niet.

't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Erwin
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21:52
Dat is akelig nieuws zeg vooral voor die medewerker. Complimenten ook voor je houden t.o.v. persoonlijke veiligheid. Wellicht kun je inderdaad nog ergens melding van jouw ervaring doorgeven.

Ik was niet bekend met het originele topic en na het eens doorgelezen te hebben <knip> feedback op moderatie mag via andere kanalen. Onze DM staat open.

[ Voor 35% gewijzigd door Ardana op 26-10-2023 18:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 02-09 20:33

mark-k

AKA markkNL

Stalensnuitje schreef op woensdag 25 oktober 2023 @ 22:32:
[...]

Misschien omdat anders @wowi zn eerdere post ook vrij gemakkelijk aan hem te koppelen is wanneer het bedrijf of de personen met naam en toenaam via Google terug te vinden zijn?
Ja want Google staat erom bekend om tekst in afbeeldingen te indexeren...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Inevitable
  • Registratie: Februari 2023
  • Laatst online: 07-06-2024
Ik heb dat andere topic (is gesloten) nog even doorgelezen en deze Tweaker, hoe triest ook eigenlijk, maakte me toch onbedaarlijk aan het lachen:
Oja, en dan heb ik het nog niet over de collega's die zich gewoon verstoppen, zodat ze niks hoeven te doen. Wordt eigenlijk relatief weinig aan gedaan, zo lijkt het. In ieder geval komen ze. We hebben ook dagelijks een hele rits mensen die gewoon niet komen. Een iets minder heftige variant is de collega die zich ergens ophoudt, totdat hij/zij een order moet wegbrengen, maar wel eerst geroepen moet worden, voordat deze komt. Goed, het is niet altijd even druk, maar ik vraag altijd even of ik in de kantine mag zitten en doe dit alleen als ik even moet bellen (mag gewoon, zolang je maar op tijd bent om de order weg te brengen) of als ik daar werkzaamheden moet uitvoeren en zeg dan ook altijd waar ik ben en vraag of ze me op tijd willen roepen als ze me nodig hebben. Vaak kom ik ook iedere 15 minuten even naar beneden om te checken of ik bijna aan de beurt ben.
_/-\o_ _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ardana
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 18-09 21:46

Ardana

Moderator General Chat

Mens

Bij gebrek aan discussie-waarde gaat dit topic op slot.

Investeer in een nieuwe vorm van anti-conceptie: Choice!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.