Ik wil een beter doel voor mijn idle CPU time...

Pagina: 1
Acties:

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 26-02 17:43
Ik ben vandaag over de 100.000 heen gegaan, dat is misschien niet veel, maar wel als je bedenkt dat ik dit allemaal met een Celeron 333 @ 416 heb gedaan :P

Anyway, ik heb nu geupgrade, en tegelijkertijd een mijlpaal gehaald dus (ik zal vandaag wel in de Hitparade staan) en ik vind dat mijn werk voor de RC5 contest er op zit.

Het is leuk geweest. En de DPC winnen toch.

Anyway, ik hoor een hoop over andere projecten. En dan heb ik het niet over OGR. Dat is net zo'n vaag wiskundig gedoe, ik wil de mensheid dienen!

Ik zoek iets anders dus. Geen Seti; daarvan schijnen de stats bagger te zijn.

Dus, wat is er nog meer?

1. Eerbaar doel
2. Coole stats
3. DPC moet er een team hebben

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• Haranaka
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10-05 19:25
Ik denk aan UD THINK. Als je het hebt over menshied dienen. Dit is een onderzoek naar kanker waar je aan mee kan helpen. Het berekend dingen van molekulen ofzo, voor meer info, kijk eens in de THINK hitparade daar staat vast wel een linkje naar de faq en hoe je lid kan worden.

...

• Captain Pervert
Dat lijkt er op!

Zal even kijken.

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• Captain Pervert
Heb me geregged, geinstalleerd, en DPC gejoined...

Ik las ook dat er een hoop kritiek is op de client, maar ik kijk het even een tijdje aan *D

• Haranaka
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10-05 19:25
Welkom aan bort en veel plezier.

...

Verwijderd

Als het niet bevalt kun je altijd nog gaan genomen

Verwijderd

De client was in het begin idd erg bagger. Maar hij is nu echt stukken beter.

Het nadeel dat je bij UD hebt is dat sommige WU's erg lang kunnen duren. Maar wat betreft de competitie maakt dat niets uit want daar heeft iedereen last van.
Ook duurt het soms wat lang voordat er gesaved wordt. Maar dat is met de nieuwe client al een stuk beter dan in het begin.

Al met al vind ik de nadelen niet opwegen tegen het voordeel:
Je doet iets nuttigs met je computer!

Verwijderd

Op woensdag 05 september 2001 19:09 schreef Captain Pervert het volgende:
...
Anyway, ik hoor een hoop over andere projecten. En dan heb ik het niet over OGR. Dat is net zo'n vaag wiskundig gedoe, ik wil de mensheid dienen!
...
Zet je computet uit en bespaar energie!
Zet je computer uit en join GreenPeace!
Zet je computer uit en ga vuil oprapen op straat!
Zet in ieder geval vooral je computer uit!
:P
Pagina: 1