Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Ik denk aan UD THINK. Als je het hebt over menshied dienen. Dit is een onderzoek naar kanker waar je aan mee kan helpen. Het berekend dingen van molekulen ofzo, voor meer info, kijk eens in de THINK hitparade daar staat vast wel een linkje naar de faq en hoe je lid kan worden.
...
Dat lijkt er op!
Zal even kijken.
Zal even kijken.
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Welkom aan bort en veel plezier.
...
Verwijderd
De client was in het begin idd erg bagger. Maar hij is nu echt stukken beter.
Het nadeel dat je bij UD hebt is dat sommige WU's erg lang kunnen duren. Maar wat betreft de competitie maakt dat niets uit want daar heeft iedereen last van.
Ook duurt het soms wat lang voordat er gesaved wordt. Maar dat is met de nieuwe client al een stuk beter dan in het begin.
Al met al vind ik de nadelen niet opwegen tegen het voordeel:
Je doet iets nuttigs met je computer!
Het nadeel dat je bij UD hebt is dat sommige WU's erg lang kunnen duren. Maar wat betreft de competitie maakt dat niets uit want daar heeft iedereen last van.
Ook duurt het soms wat lang voordat er gesaved wordt. Maar dat is met de nieuwe client al een stuk beter dan in het begin.
Al met al vind ik de nadelen niet opwegen tegen het voordeel:
Je doet iets nuttigs met je computer!
Verwijderd
Zet je computet uit en bespaar energie!Op woensdag 05 september 2001 19:09 schreef Captain Pervert het volgende:
...
Anyway, ik hoor een hoop over andere projecten. En dan heb ik het niet over OGR. Dat is net zo'n vaag wiskundig gedoe, ik wil de mensheid dienen!
...
Zet je computer uit en join GreenPeace!
Zet je computer uit en ga vuil oprapen op straat!
Zet in ieder geval vooral je computer uit!
Pagina: 1