Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

PC build is dit compatibel?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• marinde84
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 14-11-2023
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen (Fortnite, GTA, Rust, Rainbow Six Siege), renderen en videobewerking.

Wat mag het systeem gaan kosten?
Tussen de 1800 en 2200 euro. De set die ik nu heb samengesteld komt iets boven de 2000 euro uit

Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Samsung 870 QVO 1 TB SSD en
3 computer schermen

Wat denk je allemaal nodig te hebben?
De grootse wens is Ryzen 7 7800X3D in combinatie met de videokaart ASUS TUF RTX 4070 OC 12GB

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee zie hierboven

Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ivm Gamen is videokaart en snelheid belangrijk. Hij wilt een open kast met RGB

Ga je overklokken?
Ik hoop hiermee een snelle PC te bouwen

Wat verwacht je van ons?
Ik heb de volgende onderdelen uitgezocht. Zijn deze compatible? Mis ik nog iets?

*knip* printscreens en linkjes naar externe winkelmandjes zijn niet toegestaan. Gebruik hiervoor de Handleiding Pricewatch

[ Voor 31% gewijzigd door br00ky op 26-10-2023 08:40 ]

Alle reacties

• martyw
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 01:13
Deze Desktop Best Buy Guide - Oktober 2023- De beste game-pc's voor 1440p en 4k komt ook iets boven de €2k uit en presteert aanzienlijk beter en is van hogere kwaliteit onderdelen gemaakt, veel snellere videokaart, snellere SSD, sneller RAM, en betere voeding.

• 99ruud99
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 00:20
Wat is de reden voor de rtx boven amd kaart? Nvidia is vooral in racing beter, amd in rest.

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

wissel de voeding met uitvoering: Thermaltake Toughpower GF A3 Gold 850W - TT Premium Edition en kies je eigen behuizing

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.