Toon posts:

audio cd's branden op hoge snelheid

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo allemaal

Ik brand regelmatig audio cd's. Ik brand deze op 4x omdat deze anders in de meeste cd spelers niet meer af te spelen zijn. Ik werk met een Sony 8432 brander.
Nou is mn vraag aan jullie hebben jullie ervaring met 16,24 of snellere branders die audio cd's kunnen maken op bv 12 of 16 speed. Geeft dit dan problemen Ja/Nee en welke cd-rs gebruiken jullie hiervoor.
Want ik ben t zat om of vier speed te branden terwijl t volgens mij best sneller kan zonder problemen.

alvast bedankt voor alle reakties !!

---vicco---

• -Stef-
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:49

-Stef-

Slainthe!

Lees http://www.emedialive.com/EM2000/starrett5.html er maar op na. Kort: gebruik kwaliteit CDR's en brand zo snel je kan. Gebruik trouwens altijd kwaliteit CDR's.

Yamaha - Chario - MJ Acoustics - Squeezebox - Trends Audio - Beresford

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Ik gebruik een lite-on 12x10x40 en fik op 12 speed, geen probleem icm TDK/Emtec cdr's. Volgens mij heb jij gewoon een brakke brander, of je pc kan de data-transferrate niet aan.

• dogmeister
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-01 08:06
uhm, ik heb 16 speed lite -on en brand muziek cd's op 16 speed , geen problemen ontdekt.... ze klinken allemaal als een klok.. dus ja het kan ;))

Verwijderd

Topicstarter
okay bedankt luitjes
heb hier voldoende infomatie over
tijd voor een nieuwe brander en goed cdr media

mzzl

Verwijderd

Ik heb slechte ervaringen met de nieuwere Sony-cdspelers, ze zijn heel kritisch wat betreft snelheid van branden en gebruikte cdr's.

Ik brand dan ook op 2x of 1x speed, omdat anders de Sony de audio-cd niet kan lezen.

• beschuitfluiter
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10:55

beschuitfluiter

to the batmobile,let's go

Gebruik een Lite-On of Plextor brander in combinatie met Phillips silver premium CD-r en je zult weinig problemen hebben...

¯\_(ツ)_/¯

Verwijderd

Ik fik alles op 12x. Data en Audio. No problemo.

Verwijderd

Op donderdag 06 september 2001 12:25 schreef HlpDsK het volgende:
Ik fik alles op 12x. Data en Audio. No problemo.
Op welke cdspeler speel die audio-cd's af?
Op de nieuwere Sony's?

• Kev0867
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-12-2020
Op woensdag 05 september 2001 19:13 schreef KillerAce_NL het volgende:
Ik gebruik een lite-on 12x10x40 en fik op 12 speed, geen probleem icm TDK/Emtec cdr's. Volgens mij heb jij gewoon een brakke brander, of je pc kan de data-transferrate niet aan.
idd, heb deze ook, en werkt perfect...
Pagina: 1