Ik zou graag een licht gevoeligere lens aanschaffen i.p.v. van m'n huidige 18-200 Nikkor (VR). Ik vind de 18-200 moeilijk bruikbaar bij weinig licht (bv. binnen zonder filters), dat is één van de voornaamste reden dat ik hem zou wegdoen.
Ik dacht aan de Tamron 24-70 2.8 VC (eerste versie!). Het tele-gedeelte (> 100) bij m'n Nikkor gebruik ik eigenlijk amper, en daarvoor heb ik een afzonderlijke telelens.
Budget is beperkt, daarom dat ik kijk naar de eerste versie en dus niet de G2.
Ik zou de lens gebruiken als "standaard" lens op m'n body, dus gebruik voor binnen sport (bv. basketbal wedstrijd, maar dan van redelijk dichtbij het veld, niet vanuit de tribune), maar ook voor wanneer ik op reis ga.
M'n body is een D7200
Ik dacht aan de Tamron 24-70 2.8 VC (eerste versie!). Het tele-gedeelte (> 100) bij m'n Nikkor gebruik ik eigenlijk amper, en daarvoor heb ik een afzonderlijke telelens.
Budget is beperkt, daarom dat ik kijk naar de eerste versie en dus niet de G2.
Ik zou de lens gebruiken als "standaard" lens op m'n body, dus gebruik voor binnen sport (bv. basketbal wedstrijd, maar dan van redelijk dichtbij het veld, niet vanuit de tribune), maar ook voor wanneer ik op reis ga.
M'n body is een D7200
"Live as if you were to die tomorrow. Learn as if you were to live forever"