• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Topicstarter
Het volgende is het probleem:

ik heb mn Creative Jukebox gekocht via mn werk (computerdistribiteur), en nu is mn adapter dus kaputt.. Nu heb ik dus alleen nog maar fabrieksgarantie, dus moet ik hem rechtsreeks naar de fabriek terugsturen. Aangezien ik zeker wil weten dat ik mn mp3speler daar goed aan gaat komen, en ook weer goed gerepareerd terug wil krijgen, wil ik van jullie ff weten waar ik allemaal op moet letten enzo.

Eigenlijk was ik van plan om morgen even naar Dixons te gaan (die verkopen die dingen ook tegenwoordig), en daar te vragen of zij hem op willen sturen. Als zij dat willen, zullen ze dr natuurlijk wel geld voor willen zien, dat snap ik, maar dan weet ik wel dat alles goed gebeurt (ze zullen neem ik aan wel ervaring hebben met reparaties ;) ). Welke grens moet ik volgens jullie aanhouden, wat is bijvoorbeeld teveel?

Graag jullie mening. (misschien is dit ook wel een SG-topic, maar kijk maar waar ie het best past :+ )

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

• Mahena
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-01-2020

Mahena

Doh !!!!

Als alleen je adapter defect is, kun je volgens mij beter een nieuwe adapter kopen. Dan ben je zeer waarschijnlijk minder tijd kwijt.

Bovendien, als je een variabele adapter koopt, ben je meteen klaar mocht je hem ergens anders nodig hebben.

"You want some crack?" "I was born with one, pal. I really don't need another one."

• Ghost|IA
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 13-03 17:08
Die adapter kost natuurlijk geld, en als het apparaat nu nog in de garantie termijn zit kan je het gewoon opsturen en krijg je dus gratis een nieuwe.
Heb je nog het aankoopbewijs? Laat anders alleen de adapter opsturen, die is stuk daar hebben ze dan toch het apparaat niet voor nodig?

• marshal
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-12-2025

marshal

Reality beats fiction by far

Op vrijdag 07 september 2001 18:27 schreef Ghost het volgende:
Die adapter kost natuurlijk geld, en als het apparaat nu nog in de garantie termijn zit kan je het gewoon opsturen en krijg je dus gratis een nieuwe.
Heb je nog het aankoopbewijs? Laat anders alleen de adapter opsturen, die is stuk daar hebben ze dan toch het apparaat niet voor nodig?
Hier sluit ik mezelf helemaal bij aan, ik heb ook een tijdje stage gelopen bij een bedrijf en daar werd het vaak ook zo opgelost.
Verdere tips goed inpakken niet een te kleine doos pakken maar ook geen doos waar die adapter 100 keer in kan, gewoon een beetje normaal formaat en eventueel de rest opvullen met piepschuim of iets dergelijks.

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Topicstarter
Hmmz ja ben ff bij Dixons geweest, daar wilden ze het niet opsturen, ook wilden ze niet even een adaptertje pakken om te kijken of het daar aanlag. Toen maar even naar Staffhorst (tja, zat aan de overkant) vragen of ze een universele adapter hadden. Deze werkte niet, toen hebben ze mijn adapter doorgemeten, en aan het snoertje mankeerde niks aan een kant ofzo, maar de andere gaf weer geen signaal :? (weet niet meer precies hoe het zat)... Anywayz, mp3speler wil nog steeds neit aan, wél als ik de originele batterijen indoe (maar gelijk weer uit vanwege low-batteries, die ik ook niet meer kan opladen vanwege de misschien kapotte adapter.. volgt u het nog ;) )

Ik vermoed dus dat het ligt aan de aansluiting in mn mp3 speler waar de adapterstekkertje in moet, en misschien ergens aan de adapter zelf.

Ga volgende week wel ff bellen met Creative Nederland, ik schijn eerst de gebreken door te moeten bellen, en dan krijg ik een authorizatie nummer die ik op mn pakketje moet vermelden ofzo.. Doe ik dat maar denk ik.

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens