Mijn vraag
Dag allemaal,
Ik heb een probleem met Microsoft TEAMS, deze geeft als het ware een 'dubbel beeld'
In de foto hieronder zien jullie welk beeld TEAMS geeft, het rode vlak is verschoven, soms zit er ook een groene balk onderin het scherm.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Wig0lN4AJ8Y7IsBQgmuK7Yyt.jpg?f=user_large)
Wanneer ik dus in een call zit met mensen, zie ik alles dus 'shifted' wanner er een scherm wordt gedeeld is dit best lastig.
Wanneer ik via de WEB-client ga van TEAMS heb ik er geen last van, dan is het beeld perfect.
Relevante software en hardware die ik gebruik
Ik gebruik de volgende software:
- microsoft TEAMS nieuwste versie (in de oude versie was het ook al zo)
- videokaart: Geforce 210, meest recente drivers
- logitech c920 HD pro webcam, laatste drivers
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb gebprobeerd om oude videokaart drivers te installeren, no luck.
TEAMS verwijderd en weer opnieuwe geinstalleerd: no luck
Videokaart gedeinstalleerd en weer geinstalleerd.
Kunnen jullie mij zo verder helpen?
Dag allemaal,
Ik heb een probleem met Microsoft TEAMS, deze geeft als het ware een 'dubbel beeld'
In de foto hieronder zien jullie welk beeld TEAMS geeft, het rode vlak is verschoven, soms zit er ook een groene balk onderin het scherm.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Wig0lN4AJ8Y7IsBQgmuK7Yyt.jpg?f=user_large)
Wanneer ik dus in een call zit met mensen, zie ik alles dus 'shifted' wanner er een scherm wordt gedeeld is dit best lastig.
Wanneer ik via de WEB-client ga van TEAMS heb ik er geen last van, dan is het beeld perfect.
Relevante software en hardware die ik gebruik
Ik gebruik de volgende software:
- microsoft TEAMS nieuwste versie (in de oude versie was het ook al zo)
- videokaart: Geforce 210, meest recente drivers
- logitech c920 HD pro webcam, laatste drivers
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb gebprobeerd om oude videokaart drivers te installeren, no luck.
TEAMS verwijderd en weer opnieuwe geinstalleerd: no luck
Videokaart gedeinstalleerd en weer geinstalleerd.
Kunnen jullie mij zo verder helpen?