Ik ben sinds 2 weken bezig met Linux en werk met Suse 7.2. Ik heb dit geinstalleerd op een Compaq deskpro en alles werkt (Apache, PHP4, MySQL, SSH ... enz). Ik werk met deze machine over een bedrijfsnetwerk door middel van een SSH Client. Vandaag ook bezig geweest met het intranet wat daar op draait. Het vervelende is alleen dat de computer 3 keer helemaal niet meer reageerde. Geen HTTPD, geen SSH.. nix noppes niente.. Als ik dan bij de computer zelf ben krijg ik hem onmogelijk weer tot leven behalve dmv het indrukken van de power knop! Ik heb al een paar redenen bedacht maar geen van alle lijken ze me erg waarschijnlijk.
- We editten de site met edit plus en slaan die direct op de Compaq deskpro op via het netwerk. Kan dit problemen opleveren?
- De computer beland in een soort van slaap stand...
Nah allemaal een beetje vaag bedacht! Hulp en suggesties van jullie graag, voor ik noodgedwongen weer over moet stappen op WIN2k... Ik weet dat het misschien niet slim is om linux na 2 weken ervaring al professioneel te willen gebruiken... Maar het moet toch geen probleem zijn om zo'n standaard installatie van Suse te laten draaien!!!
- We editten de site met edit plus en slaan die direct op de Compaq deskpro op via het netwerk. Kan dit problemen opleveren?
- De computer beland in een soort van slaap stand...
Nah allemaal een beetje vaag bedacht! Hulp en suggesties van jullie graag, voor ik noodgedwongen weer over moet stappen op WIN2k... Ik weet dat het misschien niet slim is om linux na 2 weken ervaring al professioneel te willen gebruiken... Maar het moet toch geen probleem zijn om zo'n standaard installatie van Suse te laten draaien!!!