Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SakuraLilly
  • Registratie: Februari 2023
  • Laatst online: 17-12-2024
Soms als ik mijn headset (gewoon jack en draadje) aansluit, detecteert hij deze niet.
Soms als ik iemand bel, of mijn telefoon opneem, dan horen mensen mij niet. Ook hebben gemaakte filmpjes soms geen geluid.

Het rotte is, alles is opgelost met een telefoon herstart.

De meest logische oplossing leek me terugzetten naar fabrieksinstellingen, want het eerste jaar dat ik hem had, had ik geen problemen. Dit leek even geholpen te hebben, maar het probleem komt steeds terug. Soms gaat het meer als een week goed, soms moet ik mijn telefoon 3x op een dag herstarten.

Het lijkt niet samen te hangen met een bepaald app gebruik.

Ik ben bang dat als er een keer serieus iets is en ik moet dringend bellen, dat mensen mij niet horen. Ik heb ook al eens 15 min in de wacht gestaan bij een verzekering, en toen hoorde ze me niet. Kon ik nog een keer de wachtrij in. :(

Heeft iemand een geniale ingeving??

Beste antwoord (via SakuraLilly op 02-11-2023 14:35)

• Soldaatje
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Je kan proberen google assistant uit te schakelen: https://r2.community.sams...RKING/td-p/6445627/page/2

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corporalnl
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 14:01
Poortje goed schoonmaken met een dun watte staafje?

Andere headset proberen? welke heb je nu?

[ Voor 10% gewijzigd door corporalnl op 25-10-2023 10:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 01-05 11:26

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

corporalnl schreef op woensdag 25 oktober 2023 @ 10:10:
Poortje goed schoonmaken met een dun watte staafje?

Andere headset proberen? welke heb je nu?
Of even schoonmaken met een tandenstoker. Soms een goede methode om stof te verwijderen. (Dat verklaart de telefoonherstartoplossing niet zo erg, maar zeker een eerste goede poging.)

Een andere koptelefoonproberen is ook zeker een goed idee. Leen er desnoods even 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SakuraLilly
Ik heb 2 Samsung bedrade (jack) koptelefoons met microfoon. Beide hetzelfde probleem.
Poort is goed schoon, geen stof of viezigheid. Net nog extra een tanden rager geprobeerd, maar er lijkt geen viezigheid te zitten.

Ik zou een keer de USB-C headset van mijn man kunnen proberen op het moment dat de mijne het niet doet, kijken of dat verschil maakt. Die heeft hij net, dus dat is nog een probeersel waard.

Ik begrijp vooral niet waarom herstarten alles oplost.

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• Soldaatje
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Je kan proberen google assistant uit te schakelen: https://r2.community.sams...RKING/td-p/6445627/page/2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SakuraLilly
Ga ik gelijk proberen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SakuraLilly
Inmiddels een week verder, nog geen problemen gehad.
Ik denk dat het met google assistent opgelost is... (Hopelijk jinx ik het nu niet....)
Pagina: 1