Geschiedenis agenda-item inzien

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharonh
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 14-07 15:15
Holas,

Ik ben het zat dat mijn outlook agenda-afspraak naar achteren geschoven wordt door mijn manager. En ik wil er iets van zeggen. Is er een manier om in te zien hoe vaak een agenda-item verschoven is? Bijvoorbeeld door een geschiedenis in te zien?

[ Voor 7% gewijzigd door Sharonh op 25-10-2023 09:47 ]

Beste antwoord (via Sharonh op 25-10-2023 13:52)

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18:15

MsG

Forumzwerver

Een wijziging van de uitnodiging komt vaak met een mailtje of iets dergelijks toch die je dan weer moet accepteren? Die mails (als je de uitnodiging accepteert verdwijnen deze mails vaak automatisch in de prullenbak) kan je wellicht wat mee? :)

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corporalnl
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 19:28
Wellicht even de situatie uitleggen? En welke software gebruik je? Er mist een hoop informatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharonh
corporalnl schreef op woensdag 25 oktober 2023 @ 09:44:
Wellicht even de situatie uitleggen? En welke software gebruik je? Er mist een hoop informatie.
Excuus, ik heb het iets aangepast. Ben niet heel technisch aangelegd dus hopelijk is dat voldoende

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18:15

MsG

Forumzwerver

Een wijziging van de uitnodiging komt vaak met een mailtje of iets dergelijks toch die je dan weer moet accepteren? Die mails (als je de uitnodiging accepteert verdwijnen deze mails vaak automatisch in de prullenbak) kan je wellicht wat mee? :)

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corporalnl
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 19:28
Of je manager heeft volledig toegang tot je mailbox, dan kan hij/zij verschuiven zonder melding.

Maar volgens mij kan je beter aan tafel zitten met je manager hierover.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sharonh
MsG schreef op woensdag 25 oktober 2023 @ 09:53:
Ah had verwacht dat die prullenbak wel vaker zou legen automatisch, maar gelukkig niet. Zie dat de afspraak 5x is verschoven sinds augustus :P
Kan ik dat mooi meenemen in mijn gesprek met hem. Thanks
Pagina: 1