Verwijderd
als je geluk hebt... 2.2 trekt de mijne iig welOp woensdag 05 september 2001 18:55 schreef rolandO het volgende:
kut dit bord gaat niet lager al 2,5 is dit erg? moet lukken niet
Verwijderd
probereer het eens zou ik zeggen..mijn zielig p2'tje drait op 133Op woensdag 05 september 2001 18:56 schreef rolandO het volgende:
tis een 233 die wil wel op 3*75 ofniet?
Er klopt echt helemaal niks van hier.
Een P2 gaat niet op een Socket 7 mobo. Is net zoiets als een motor van een vrachtwagen in een brommer willen zetten.
Maar misschien bedoel je een P1 233 mmx of misschien juist een socket 370 mobo.
Of misschien ben je zo iemand die een grap uithaald in de tech forums. Leuk is dat altijd. NOT!
Een P2 gaat niet op een Socket 7 mobo. Is net zoiets als een motor van een vrachtwagen in een brommer willen zetten.
Maar misschien bedoel je een P1 233 mmx of misschien juist een socket 370 mobo.
Of misschien ben je zo iemand die een grap uithaald in de tech forums. Leuk is dat altijd. NOT!
Greetings and felicitations, children of technology - Icon in het groot
Een p2 socket 7 bestaat niet. P2=slot 1 p1=socket 7
p1 233 = volgens mij 2.9v
hmm ik zal eens verder kloten thnx voor de snelle reply`s ik hoop niet dat je gelijk hebt met 2 volt maarja zal het wel effe proberen
Verwijderd
het gaat dus om een p2Op woensdag 05 september 2001 18:59 schreef LopeZ het volgende:
Een p2 socket 7 bestaat niet. P2=slot 1 p1=socket 7
ach...laat 'em toch proberen...zie ook: dit topic
Kijk gewoon eens wat er op de processor staat, en post dat eens.
P1's hebben wel mmx, de 166 200 233 hebben mmx. Het voltage is 2.9v volgens mijn biostar mobo.
Verwijderd
Idd een normale P1 en geen P2 slot 1 of whatever.
Volgens tomshardware moet het voltage 3,5 volt zijn
Voor de P1 233 Mhz met MMX
Volgens tomshardware moet het voltage 3,5 volt zijn
Voor de P1 233 Mhz met MMX
-Sommige- pentium 166 en 200s hebben MMX. Niet allemaal.
Het kan natuurlijk ook nog een Cyrix, AMD of WinChip zijn (om er even helemaal een zooitje van te maken).
Pentium 60 en 66 zijn 5V.
Gewone Pentiums 75-200 zijn 3.3 of 3.45 (afhankelijk van de stepping maar in de praktijk maakt het geen drol uit).
Pentium MMX zijn 2.8 volt.
Het kan natuurlijk ook nog een Cyrix, AMD of WinChip zijn (om er even helemaal een zooitje van te maken).
Pentium 60 en 66 zijn 5V.
Gewone Pentiums 75-200 zijn 3.3 of 3.45 (afhankelijk van de stepping maar in de praktijk maakt het geen drol uit).
Pentium MMX zijn 2.8 volt.
heb proc eruit er staat aleen maar pentium mmx op geen verdere gegevens maar met booten staat er dat het weldegelijk een p2 is en hij is idd socket 7
Als er pentium MMX op staat is het dus een pentium MMX. Dat je moederbord vind dat het een p2 is is dom van je moederbord.
2.8V dus.
2.8V dus.
edit:
Nog ff nagekeken en het is 2.8 en niet 2.9. Niet dat het veel uitmaakt of zo.
Verwijderd
dat kan nietOp woensdag 05 september 2001 19:10 schreef rolandO het volgende:
heb proc eruit er staat aleen maar pentium mmx op geen verdere gegevens maar met booten staat er dat het weldegelijk een p2 is en hij is idd socket 7
dan is het gewoon een P1 hoor
bah genaaid door me mobo dus
nou ik klats hem lekker op 2.9 v dus moet trouwens van mobo wisselen om dat het oude mobo zo sisbordje geen driver voor win 98 heeft voor de onboard video kaart en de onboard video kaart ruk uitteschakelen is
oja tis natuurlijk niet me eigen bord
oja tis natuurlijk niet me eigen bord
Dat vond ik ook al vaag, mijn abit mobo zegt 2.83v en mijn biostar zegt 2.9vOp woensdag 05 september 2001 19:10 schreef VlasBaard het volgende:
Als er pentium MMX op staat is het dus een pentium MMX. Dat je moederbord vind dat het een p2 is is dom van je moederbord.
2.8V dus.
edit:
Vat dit ook niet helemaal.
Pagina: 1