Als het steeds dezelfde tekens zijn dan zou het kunnen dat hij gewoon kapot is of zie ik dat verkeerd?
Hoop het niet voor je
Hoop het niet voor je
tuurlijk wordt ie warm, maar ik heb um pas net aanstaan 
ik heb wel een plaatje maar geen webhost (f2s.com zit vol
)dus als iemand het zou willen posten voor mij, is het een stuk duidelijker dan dat ik het ga uitleggen
ik heb wel een plaatje maar geen webhost (f2s.com zit vol
hmmz ... mijn lcd (seiko 4x20) wordt dus absoluut NIET warm (ook niet als ie een paar uur aanstaat)
ik kan trouwens wel ff een plaatje voor je hosten ... stuur maar op per icq
ik kan trouwens wel ff een plaatje voor je hosten ... stuur maar op per icq
Antec 635SX | Tagan ? | Asus A8N-SLi deluxe | AMD3500+ + Zalman 7000 | Asus 6600GT pci-e + Zalman VF700 | Maxtor 200Gb s-ata | LG DVD-RW
Nou mijn LCD werd wel degelijk warm (krijg je als je hem per ongeluk aan +12 aansluit
)
Daarom hoop ik ook dat LCD inkoopactie #151 een beetje goed verloopt.
Daarom hoop ik ook dat LCD inkoopactie #151 een beetje goed verloopt.
Kia E-Niro 2019 Executiveline. OTGW/HA Enthousiasteling.
Hier het plaatje van Cheshire87:
Antec 635SX | Tagan ? | Asus A8N-SLi deluxe | AMD3500+ + Zalman 7000 | Asus 6600GT pci-e + Zalman VF700 | Maxtor 200Gb s-ata | LG DVD-RW
Ja dat wou ik dus ook doen, maar als je het gele en het rode draadje verward (nouja je snapt hem wel)ik hebbum gewoon op 5 volt gedaan hoor
En nou doet 'ie het niet meer
Kia E-Niro 2019 Executiveline. OTGW/HA Enthousiasteling.
Verwijderd
Niet dat ik een expert ben, maar als ik dat plaatje zo zie : LCD vrees ik. Probeer eens met een andere als dat mogelijk is...
probeer de connectie tussen de LCD en de printplaat eens voorzichtig te verschuiven.
Sommige LCD's zitten niet gesoldeerd, maar met een soort rubber verbonden. Dit rubber bestaat uit allemaal geleidende plaatjes, afgwisseld met isolerende plakjes.
Dit geeft dan net genoeg van het signaal door, mits goed aangedrukt.
Het is duidelijk dat er een paar aansluitingen naar je display waarschijnlijk niet goed contact maken.
Sommige LCD's zitten niet gesoldeerd, maar met een soort rubber verbonden. Dit rubber bestaat uit allemaal geleidende plaatjes, afgwisseld met isolerende plakjes.
Dit geeft dan net genoeg van het signaal door, mits goed aangedrukt.
Het is duidelijk dat er een paar aansluitingen naar je display waarschijnlijk niet goed contact maken.
Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)
hij heeft de lcd helaas, bij mij vandaan. Dat is dus erg lullig, chesire je krijgt van mij gewoon je geld terug, ennuh sorry dat je kast nu mol is.
anders kijken of we wat voor die 4x40 kunnen regelen als je wilt..
Oh noes.. No more TreinTijden :(
ik wil best wel die 4x40, maar ik heb op het moment ff geen geld meerOp woensdag 05 september 2001 23:00 schreef Wiebbe het volgende:
hij heeft de lcd helaas, bij mij vandaan. Dat is dus erg lullig, chesire je krijgt van mij gewoon je geld terug, ennuh sorry dat je kast nu mol is.
Maar het geeft niets hoor dat ie het niet doet, is niet jou schuld. En me kast is gelukkig niet mol, had um in een plastic hoes voor een videoband ingebouwd
Maar we regelen wel wat
Pagina: 1