lcd probleempje!

Pagina: 1
Acties:

• BlizzarD
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Heb nou me lcd werkend :) maar ik mis wat tekens. Heb het al 2 keer overnieuw gesoldeerd (wat een :r job :() Maar het probleem blijft nog steeds. Ook heb ik al verschillende programma's gebruikt, maar zonder resultaat. Wat is er nou mis met m'n lcd?

'T is een Seiko 2x20 trouwens

iStockphoto

• Rappie
  • Laatst online: 12-08 21:15
lcd kapot ?? word ie warm ??

• jbcyber
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 24-06 19:40
Als het steeds dezelfde tekens zijn dan zou het kunnen dat hij gewoon kapot is of zie ik dat verkeerd?

Hoop het niet voor je :)

Verwijderd

wat voor tekens mis je allemaal ?

• BlizzarD
  • Niet online
tuurlijk wordt ie warm, maar ik heb um pas net aanstaan :(

ik heb wel een plaatje maar geen webhost (f2s.com zit vol :'()dus als iemand het zou willen posten voor mij, is het een stuk duidelijker dan dat ik het ga uitleggen

iStockphoto

• BlizzarD
  • Niet online
niemand?? :'(

iStockphoto

• Kroetsjov
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
(overleden)
hmmz ... mijn lcd (seiko 4x20) wordt dus absoluut NIET warm (ook niet als ie een paar uur aanstaat)

ik kan trouwens wel ff een plaatje voor je hosten ... stuur maar op per icq

Antec 635SX | Tagan ? | Asus A8N-SLi deluxe | AMD3500+ + Zalman 7000 | Asus 6600GT pci-e + Zalman VF700 | Maxtor 200Gb s-ata | LG DVD-RW

• Dutchess_Nicole
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22-08 09:23
Nou mijn LCD werd wel degelijk warm (krijg je als je hem per ongeluk aan +12 aansluit |:( )
Daarom hoop ik ook dat LCD inkoopactie #151 een beetje goed verloopt.

Kia E-Niro 2019 Executiveline. OTGW/HA Enthousiasteling.

• BlizzarD
  • Niet online
ik hebbum gewoon op 5 volt gedaan hoor :P

iStockphoto

• Kroetsjov
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
(overleden)
Hier het plaatje van Cheshire87:

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~eel/got/DSCF1954.JPG

Antec 635SX | Tagan ? | Asus A8N-SLi deluxe | AMD3500+ + Zalman 7000 | Asus 6600GT pci-e + Zalman VF700 | Maxtor 200Gb s-ata | LG DVD-RW

• Dutchess_Nicole
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22-08 09:23
ik hebbum gewoon op 5 volt gedaan hoor :P
Ja dat wou ik dus ook doen, maar als je het gele en het rode draadje verward (nouja je snapt hem wel)
En nou doet 'ie het niet meer :'( :'(

Kia E-Niro 2019 Executiveline. OTGW/HA Enthousiasteling.

Verwijderd

Niet dat ik een expert ben, maar als ik dat plaatje zo zie : LCD vrees ik. Probeer eens met een andere als dat mogelijk is...

• TD-er
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-08 17:40
probeer de connectie tussen de LCD en de printplaat eens voorzichtig te verschuiven.
Sommige LCD's zitten niet gesoldeerd, maar met een soort rubber verbonden. Dit rubber bestaat uit allemaal geleidende plaatjes, afgwisseld met isolerende plakjes.
Dit geeft dan net genoeg van het signaal door, mits goed aangedrukt.

Het is duidelijk dat er een paar aansluitingen naar je display waarschijnlijk niet goed contact maken.

Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20-08 19:49

Wiebbe

<none />

hij heeft de lcd helaas, bij mij vandaan. Dat is dus erg lullig, chesire je krijgt van mij gewoon je geld terug, ennuh sorry dat je kast nu mol is.
anders kijken of we wat voor die 4x40 kunnen regelen als je wilt..

Oh noes.. No more TreinTijden :(

• Nicap
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

Nicap

Tsssk....

Volgens mij heeft hij hem niet in z'n kast gezet, als ik goed kijk naar het plaatje

• BlizzarD
  • Niet online
Op woensdag 05 september 2001 23:00 schreef Wiebbe het volgende:
hij heeft de lcd helaas, bij mij vandaan. Dat is dus erg lullig, chesire je krijgt van mij gewoon je geld terug, ennuh sorry dat je kast nu mol is.
anders kijken of we wat voor die 4x40 kunnen regelen als je wilt..
ik wil best wel die 4x40, maar ik heb op het moment ff geen geld meer :'(

Maar het geeft niets hoor dat ie het niet doet, is niet jou schuld. En me kast is gelukkig niet mol, had um in een plastic hoes voor een videoband ingebouwd :P

Maar we regelen wel wat

iStockphoto

Pagina: 1