Vraag

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MajinChaos
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 01-04 10:48
Wij hebben inmiddels de Eufy deurbel 2K (Model T8210) net een jaar in gebruik. Het is de accu versie waar je ook de mogelijk hebt bedraad aan te sluiten. Hij is dan ook bedraad aangesloten. Sinds de laatste software update merken we dat de deurbel na een aantal dagen (meestal net een week) uitvalt. Er zit dan totaal geen leven meer in. De deurbel gaat alleen weer aan als je de stroom (Micro-USB) achterop aansluit. Zodra de deurbel aanspringt dan zie je dat de accu ook 100% is. Heel vreemd dat de bel uitvalt, terwijl er genoeg prik in zit.

Op dit moment draait de Eufy deurbel systeemversie: 5.7.6.

Iemand soortgelijke problemen gehad met de Eufy? We hebben nog garantie op de bel, maar dat moet weer opgestuurd worden. Zelf fixen heeft dan wel de voorkeur, anders zitten we zonder bel :).

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjtienuh
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 08-06 01:11
Je kan eventueel contact met eufy opnemen via support@eufylife.com en het probleem daar in het engels voorleggen.
Het kan natuurlijk een bug zijn waarmee ze direct iets kunnen en eventueel een update kunnen schrijven. Daarbij zijn er meerdere laatste nieuwe update versies. Ik heb de zelfde deurbel maar heb firmware 2.2.3.9. mijn schoonouders hebben dan weer dezelfde firmware tov de jouwe. Daar is het probleem overigens niet aanwezig. Ik zou toch gaan voor een garantie aanvraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MajinChaos
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 01-04 10:48
Misschien toch maar eens wagen om een mailtje te sturen. Bedankt voor het emailadres!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 043Maastricht
  • Registratie: Oktober 2023
  • Laatst online: 22-01-2024
@MajinChaos
Ik ben eens benieuwd naar de reactie van Eufy.
Zou je deze hier willen delen?

Wij hebben exact het zelfde probleem.

Na een korte reanimatie met de usb kabel gaf hij ook 100% batterij aan.
Nu draait hij tijdelijk even verder op de interne batterij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zilverdael80
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 06-06 18:26
Even in de gaten houden, gister voor het eerst (na bijna een jaar probleemloos in gebruik) de melding dat de deurbel offline was, moest opnieuw syncen om hem weer aan de praat te krijgen.
(heb laden niet geprobeerd, bel was compleet dood, geen leds niks... zou dus zelfde euvel kunnen zijn geweest maar op andere manier opgelost?)

[ Voor 27% gewijzigd door Zilverdael80 op 25-10-2023 16:39 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lelletje
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 06-06 15:42
Hier ook hetzelfde gehad, met micro usb kabel erin en van voeding voorzien doet ie het weer, tot nu toe...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• assassin85
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 14-02 10:36
Hetzelfde gehad, opnieuw aan de praat gekregen door met usb kabel op te laden. Na n paar dagen weer hetzelfde probleem. Opgestuurd naar de verkoper en te horen gekregen dat ie onherstelbaar is en geld terug gehad. Was het zat met de eufy bugs, in de tijd dat ik hem in gebruik had was er om de paar maanden wel iets aan de hand met dat ding. Heb nu een reolink deurbel hangen wat op alle blakken een flinke verbetering is tov de eufy

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Roydriguez
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 27-11-2023
Heb ook een soortgelijk probleem maar moet dan de homebase van de stroom afhalen en daarna doet hij het weer een paar dagen.

9000-serie LCD-TV 42 inch 1080p Full HD digitale TV 42PFL9664H/12

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• m-style
  • Registratie: November 2023
  • Laatst online: 02-01-2024
Hier ook een het zelfde probleem 2x in oktober gehad. Nu gaat het goed. Het lijkt na de update van de homebase te zijn gekomen. Heel vreemd. Bij eufy kreeg ik eigenlijk geen reactie op mijn mail.

Daarbij werkt bij mij de terugpraat functie met de bel alleen via de oorspeaker en niet de handsfree functie na de update van de app op de iphone, begin oktober. Heeft iemand anders ook dit probleem?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dewiss1993
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 31-05 20:29
Paar keer gehad met een bedrade variant (wel op accu) dat hij offline was terwijl ik niet thuis was. Systeem aantal keer moeten herstarten voordat hij het weer deed. Mijn eerste deurbel kreeg na een jaar vochtproblemen onder het glas, deze begint nu hetzelfde te krijgen. De laatste keer dat ik een waarschijnlijk een Eufy neem denk ik. Voor de rest is het een top ding, ook een camera als babyfoon.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr. Stom
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 06-06 15:33
same problem hier, sinds oktober '23. Lijkt tegelijkertijd te zijn ontstaan met de update.
- Eufy 2k deurbel, bedraad, verliest connectie en doet niks tot je die loshaalt en via USB aansluit; en
- Eufy 2k camera's, op accu, verliezen connectie en doen niks.

Uiteindelijk het hele systeem volledig gereset, alles opnieuw verbonden en opnieuw ingesteld en weer een 'duurzame' connectie.

Enige minpunt is dat het bereik van de Homebase 2 zeer sterk is afgenomen: de camera's hingen ruim een jaar meer dan probleemloos buitenshuis op +- 6 meter afstand van de homebase, maar nu kun je buiten niet verder dan een meter of 3 voordat de verbinding wegvalt.

Eufy juist gekocht om niet zó afhankelijk te zijn van software als Ring oid, maar ik voel me behoorlijk bekocht met deze update.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Roydriguez
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 27-11-2023
Na 12 dagen is de deurbel helaas weer offline gegaan systeemversie: 5.7.6. model T8210, recentelijk contact gehad met eufy en op hun aanraden de homebase 3 vervangen door een ander exemplaar.

Helaas sinds vanmiddag dus weer offline. Aan de Homebase ligt het dus niet lijkt mij.

9000-serie LCD-TV 42 inch 1080p Full HD digitale TV 42PFL9664H/12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freezerator
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07:53
Hier ook sinds een paar maanden dit probleem. Ik laad hem nu maar op via USB, maar het is wel onhandig. Ik kijk eigenlijk al rond naar een alternatief...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pribo
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 31-05 09:34

pribo

ヽ( ͝° ͜ʖ͡°)ヽ

Roydriguez schreef op maandag 27 november 2023 @ 15:25:
Na 12 dagen is de deurbel helaas weer offline gegaan systeemversie: 5.7.6. model T8210, recentelijk contact gehad met eufy en op hun aanraden de homebase 3 vervangen door een ander exemplaar.

Helaas sinds vanmiddag dus weer offline. Aan de Homebase ligt het dus niet lijkt mij.
Hoe update jij hem, ik zit op 5.7.5 en krijg geen update aangeboden. Die van mij werkt gewoon op batterijen en is verbonden met HomeBase 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maurits002
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14-01 11:38
MajinChaos schreef op dinsdag 24 oktober 2023 @ 15:59:
Wij hebben inmiddels de Eufy deurbel 2K (Model T8210) net een jaar in gebruik. Het is de accu versie waar je ook de mogelijk hebt bedraad aan te sluiten. Hij is dan ook bedraad aangesloten. Sinds de laatste software update merken we dat de deurbel na een aantal dagen (meestal net een week) uitvalt. Er zit dan totaal geen leven meer in. De deurbel gaat alleen weer aan als je de stroom (Micro-USB) achterop aansluit. Zodra de deurbel aanspringt dan zie je dat de accu ook 100% is. Heel vreemd dat de bel uitvalt, terwijl er genoeg prik in zit.

Op dit moment draait de Eufy deurbel systeemversie: 5.7.6.

Iemand soortgelijke problemen gehad met de Eufy? We hebben nog garantie op de bel, maar dat moet weer opgestuurd worden. Zelf fixen heeft dan wel de voorkeur, anders zitten we zonder bel :).
Herkenbaar. Ik zit met Eufy in discussie over dit onderwerp. Sinds enkele weken zowel mijn deurbel (T8210) als die van mijn schoonouders (T8210) problemen. Bij mij doet de video het geheel niet meer, bij mijn schoonouders de audio. Bij hen de deurbel verwijderd, gereset en die krijg ik nu niet eens meer teogevoegd in het netwerk. Zeer ergerlijk gezien we net uit de garrantieperiode zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gai
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 03-01 12:06

Gai

Helaas ook hier problemen met de t8210 deurbel camera van Eufy, ook na de update
Heb ook mail Contact, na een eerste vlotte reactie lijken ze niet meer te reageren.

Heeft iemand al een mogelijke oplossing?

We wachten even af...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebazz82
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 15-01-2024
Mijn deurbel is nu ook sinds een maand offline...
Van de ene op de andere dag.
doet ook helemaal niks meer, reageert niet op usb heb zelfs een adapter geprobeerd om hem bedraad aan te sluiten, maar ook dit helaas zonder resultaat.

Zojuist via bol een losse deurbel ontvangen, maar krijg deze met geen mogelijkheid gekoppeld....

Contact met eufy zelf is gestaakt daar de originele set net buiten de garantie viel

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Lesterb
  • Registratie: Januari 2024
  • Laatst online: 31-01-2024
Allen,

Ook ik heb hetzelfde gehad, deurbel via trafo aangesloten en lange tijd goed gegaan. Uit het niets niet meer opladen via de trafo, wel via USB.

Aangezien er geen garantie meer op zat heb ik hem open gemaakt. Het probleem zit hem in de verbinding tussen de 2 aansluitschroefjes in de achterkant en de printplaat. Daar zit een klein messing verbinding met een veertje. 1 van de veertjes werkte niet meer waardoor er geen spanning van de schroefjes naar het printplaatje kwam. Dit herstellen is geen optie dus heb ik het contactvlak in de deksel iets dikker gemaakt met soldeer zodat de functie van het veertje kwam te vervallen.

Probleem opgelost!

Groet Lester

ps. vergeten foto's te maken maar als meer wilt weten hoor ik het wel....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joost89
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 08-05 09:59

joost89

Android <3

Lesterb schreef op vrijdag 19 januari 2024 @ 14:02:
Allen,

Ook ik heb hetzelfde gehad, deurbel via trafo aangesloten en lange tijd goed gegaan. Uit het niets niet meer opladen via de trafo, wel via USB.

Aangezien er geen garantie meer op zat heb ik hem open gemaakt. Het probleem zit hem in de verbinding tussen de 2 aansluitschroefjes in de achterkant en de printplaat. Daar zit een klein messing verbinding met een veertje. 1 van de veertjes werkte niet meer waardoor er geen spanning van de schroefjes naar het printplaatje kwam. Dit herstellen is geen optie dus heb ik het contactvlak in de deksel iets dikker gemaakt met soldeer zodat de functie van het veertje kwam te vervallen.

Probleem opgelost!

Groet Lester

ps. vergeten foto's te maken maar als meer wilt weten hoor ik het wel....
Ik ben hier wel benieuwd naar. Is er toch nog een optie dat je foto's toevoegt? Ik denk dat je hier een hoop mensen mee helpt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazifje
  • Registratie: September 2024
  • Laatst online: 19-11-2024
Exact hetzelfde probleem, de eufy heb ik al een paar jaar, bijna elk jaar treedt dit probleem op.
De 2 schroefjes aan de achterkant die zijn met 2 draadjes verbonden die naar de trafo gaan. Als ik de draadjes met een schuurpapier schoonmaak dan begint eufy weer op te laden. Het lijkt alsof op de draadjes corresie optreedt.

Weet nog niet waarom.

[ Voor 0% gewijzigd door Nazifje op 11-09-2024 14:23 . Reden: tikfoutje ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roy105
  • Laatst online: 28-05 22:18
homebase plus 2 keer 8210 in bezit. maar 1 van de 8210 aangesloten (bedraad) ca 2 m van de homebase.
koppelen was al een ramp moest homebase op zn kop leggen en dan de 8210 erop en na een keer of 10 deed ie het, wat een gepruts! De tweede had bij d ezijduer moeten komen maar dat krijg ik nooit binnen bereik.
De 8210 is om de haverklap weer offline en daarom heb ik de tweede niet eens gekoppeld.
Als hij online is, is het een fantastisch product maar het is qua draadloos tussen homebase en bel gewoon een afschuwelijk slecht product. Zou het nooit meer kopen.
De homebase heb ik al eens vervangen door terug te sturen maar dat maakte niets uit,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danii1986
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 13-10-2024
Roy105 schreef op vrijdag 4 oktober 2024 @ 16:26:
homebase plus 2 keer 8210 in bezit. maar 1 van de 8210 aangesloten (bedraad) ca 2 m van de homebase.
koppelen was al een ramp moest homebase op zn kop leggen en dan de 8210 erop en na een keer of 10 deed ie het, wat een gepruts! De tweede had bij d ezijduer moeten komen maar dat krijg ik nooit binnen bereik.
De 8210 is om de haverklap weer offline en daarom heb ik de tweede niet eens gekoppeld.
Als hij online is, is het een fantastisch product maar het is qua draadloos tussen homebase en bel gewoon een afschuwelijk slecht product. Zou het nooit meer kopen.
De homebase heb ik al eens vervangen door terug te sturen maar dat maakte niets uit,
Mijn Eufy systeem had ineens problemen met het bereiken van de verschillende producten. Er werd me aangeraden om alles te reserten en opnieuw te koppelen. Ik krijg dezelfde deurbel als dst jij hebt niet gekoppeld, het geluidje speelt af maar niets. Had jij dat ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p.d.akkerman
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 22:53
Ik zit ook al een paar weken te googlen en vanmorgen ook weer nadat ik mijn t8210 weer met de usb heb moeten opladen.

Hij is al wat ouder. +- 2 jaar en sinds een halfjaar een trafo aangeschaft.
Maar die heeft nooit fatsoenlijk gewerkt.

Trafo aangeschaft omdat ik het irritant vond steeds naar een paar weken de deurbel op te moeten laden.

Zodra aangesloten zie ik in de app d at de deurbel is aangesloten op netstroom maar na een paar uur verdwijnt ie weer.
Soms zie ik nog wel. Maar de batterij loopt leeg en wordt niet bij geladen.

Ik zit op firmware 1.1.3.5.
Ik kan niet vinden wat de meest recente is. Maar bij het updaten geeft ie aan dat ie up to date is.

Ik denk eraan om de bel ook nog eens een keer te resetten.
Dat heb ik nog niet gedaan

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gerryvdw
  • Laatst online: 19-03 20:03
Hier hetzelfde probleem
Wanneer krijgen we de oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jacco91
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 07:49
Sinds kort hetzelfde probleem. Deurbel is aangesloten op travo en valt uit. Al een aantal keer de deurbel losgehaald van de muur en wat met de draadjes gespeeld. Gaat dan weer aan en doet het een aantal dagen bedraad. Valt daarna weer uit.

Iemand een oplossing? Deurbel is bijna 3 jaar oud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gielz
  • Registratie: Februari 2012
  • Nu online
Hier exact hetzelfde probleem gehad. Draadjes losgemaakt van de deurbel en toen verder gegaan op de batterij. Nooit meer problemen gehad.

6320wp O/Z/W | Zendure 2400 AC | Daikin FTXM35R/RXM35R | 2x Hisense 2AMW-42U4RRA | AQMOS BMX-48 | HA Supervised DS224+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dolf1234
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 05-06 07:26
Idem hetzelfde geklooi..
Na een of misschien 2 jaar laad de batterij niet meer op..model T8210C. Is de s220

Zeer slecht van eufy
Pagina: 1