Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vijeta
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 17:36
Goedemiddag,

Een kennis van mij heeft dringend geld nodig en ik wil hem een kortlopende lening aanbieden.

Ik wil dit vanuit mijn prive vermogen doen. Het gaat om 50K. Het bedrag zou binnen drie maanden worden terugbetaald met een extra rente van 5K dus 55K in totaal.

De lener heeft een autobedrijf en zijn voorstel was om een auto van ongeveer 55K voor 50K te kopen om vervolgens de koop te ontbinden. Ik vind dat prima maar hoe kan ik op een correcte wijze ook de rente (5K) uitbetaald krijgen. Iemand ideeën?

Acties:
  • +28 Henk 'm!

• Jackson6
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Heel cliché, maar dit moet je dus echt NIET doen.

[ Voor 73% gewijzigd door Jackson6 op 24-10-2023 15:59 ]

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• Icephase
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 13:35

Icephase

Alle generalisaties zijn FOUT!

Hij is akkoord met 10% rente over 3 maanden, effectief dus 40% per jaar? Allemachtig, als er íets ooit een rode vlag is...

NIET DOEN

Zelfs al hééft 'ie straks het geld, dan nog moet je je sterk afvragen of je niet (onbewust) meewerkt aan witwaspraktijken of ondermijning...

[ Voor 34% gewijzigd door Icephase op 24-10-2023 16:02 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Joindry
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15:57

Joindry

- I'm afraid I can't do that -

Icephase schreef op dinsdag 24 oktober 2023 @ 16:01:
Hij is akkoord met 10% rente over 3 maanden, effectief dus 40% per jaar? Allemachtig, als er íets ooit een rode vlag is...

NIET DOEN
Even vergeten dat intresten stapelen. Op een jaar tijd zit je dus aan 46,41% intrest 8)7

Maar advies blijft hetzelfde, NIET DOEN.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15-09 08:58

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

Een kennis heeft geld nodig: zoek samen met de kennis naar leningen bij banken.

En ik snap nopg niet helemaal hoe hij die auto gaat kopen, want hij heeft toch het geld nodig, dus hij gaat de auto verkopen aan jou? Zo ja, dan wil je dat met een auto op jouw naam die eenvoudig 65k waard is zodat je deze eenvoudig kunt verkopen om je geld terug te krijgen, mits de kennis niet op tijd terug betaalt.

Alleen moet je die auto wel verzekeren etc etc, dus komen daar kosten bij kijken.

NIET DOEN

[ Voor 4% gewijzigd door Hann1BaL op 24-10-2023 16:03 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• martijn22222
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 05-06 09:15
haha rode vlag idd.. Zou het alleen doen indien je zijn woonhuis o.i.d. als onderpand bij de notaris vast kunt leggen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• stin00
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
5000 rente in 3 maanden, dat is achterdochtig veel. Ik denk dat er over 4 maanden dan een topic komt met 'Kennis betaalt schimmige lening niet terug, wat zijn mijn rechten?'.

Laat die kennis naar een bank of andere geldschieter gaan. Maar mogelijk kan die kennis dat nou juist niet waardoor hij zich tot jou wendt. Alleen dat is al een hele goede reden om dit NIET te doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G-series22
  • Registratie: Augustus 2023
  • Laatst online: 11:06
Alles in mij zou zeggen: niet doen.

Doe je het toch? Ga even langs een advocaat om een contractje op te laten stellen. Niet zelf gaan liggen hannesen met een auto t.w.v. x bedrag etc.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Icephase
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 13:35

Icephase

Alle generalisaties zijn FOUT!

En hoezo heeft 'ie wel een auto van 55K die hij als onderpand beschikbaar kan stellen maar niet de mogelijkheid om juist die auto om te zetten in 50K cash? Dat scheelt hem € 5.000 aan rente plus een hoop gedoe.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• alwind
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 19-09 19:36
50k binnen. Zaak failliet laten gaan. Schuld opgelost. Jij niks op papier want een aankoop is geen schuld.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Zenomyscus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 13:13
In dit soort scenario's is er amper garantie op succes. Kan hij garanderen dat het geld daadwerkelijk terug betaald kan worden? Velen zeggen van wel, maar kunnen die belofte eigenlijk nooit maken. Daarnaast kan hij wel een auto als onderpand aanbieden, maar als ik het lees is die auto niet van hemzelf. Die auto wordt gewoon weer meegenomen door de eigenaar als niet betaald wordt en dan heb jij niks. Daarnaast kun je dit soort zaken niet zomaar even op papier zetten in een Word documentje met een handtekening.

Heeft iemand al gezegd NIET DOEN?

Ik zie trouwens niet hoe je geld overhoud als je een auto van 55k voor 50k koopt, maar de koop ontbind. Je eindigt gewoon zonder auto, maar hebt niet ineens meer of minder geld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Highland
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 15:32
Ik snap het niet: jij leent hem 50K.

Hoe werkt dat dan met die auto? Is dat het onderpand? Of krijg jij na 3 maanden de 50k terug in de vorm van een auto van 55k?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dynazap
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 15:09

Dynazap

Go Hard Or Go Home

Heb een tip: Je 'kennis' doorsturen naar www.lenen.nl

Alle signalen staan op rood... dus doe maar niet :-)

[ Voor 3% gewijzigd door Dynazap op 24-10-2023 16:08 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zenomyscus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 13:13
Highland schreef op dinsdag 24 oktober 2023 @ 16:07:
Ik snap het niet: jij leent hem 50K.

Hoe werkt dat dan met die auto? Is dat het onderpand? Of krijg jij na 3 maanden de 50k terug in de vorm van een auto van 55k?
En mocht dat zo zijn, moet je je realiseren dat die auto na het eerste autoritje 10k minder waard is :+

Acties:
  • +21 Henk 'm!

• Highland
Ik zeg overigens: doen! Want dat levert de meest fantastische topics op.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moonspring
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 21-09 15:15
Je leent hem dus helemaal geen geld, jij koopt die auto. En vervolgens moet je hopen dat die auto terug gekocht wordt. Dat moet een hele goede vriend zijn, of jij koopt straks een auto met een dagwaarde van 32.000 euro voor 50.000 euro. Vervolgens wil hij de tweede hands auto wel terug kopen voor 25.000 euro.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
in ieder geval, lekkere vrienden zijn jullie van elkaar :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Duke of Savage
  • Registratie: April 2023
  • Laatst online: 16:36
Kijk eens naar de programmas van Kees van der Spek.

Als er een slecht idee is, is dit het wel!
Net zoals iedereen hier boven al zegt: Niet doen!
Highland schreef op dinsdag 24 oktober 2023 @ 16:08:
Ik zeg overigens: doen! Want dat levert de meest fantastische topics op.
Deze persoon kijkt vooruit voor entertainment waarde _/-\o_

[ Voor 46% gewijzigd door Duke of Savage op 24-10-2023 16:12 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16:41

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• alwind
  • Laatst online: 19-09 19:36
<knip> Chat-GPT antwoorden mogen achterwege blijven.

[ Voor 96% gewijzigd door Ardana op 24-10-2023 17:21 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17:13

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

Het grote probleem hier is de LTV (loan to value). De lening is bijna 100% van de waarde van het onderpand. Dat betekent bij wanbetaling de lener het onderpand niet terugkrijgt maar ook niets hoeft te betalen. Het is dus makkelijker om niet terug te betalen, en er zitten geen kosten of consequenties aan.

Jij zit dan met een auto die je niet voor 100% van de waarde kan verkopen. Als je een LTV van 50% hanteert voor een auto van 50.000 euro moet je dus maximaal 25.000 euro uitlenen. Je kan dan bij wanbetaling het onderpand verkopen zonder verlies en voor de lener is er een motivatie om daadwerkelijk terug te betalen.

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Is de lening voor zakelijke doeleinden? Want dan zit die €50k in het bedrijf.

Knap bedacht scenario, het is niet makkelijk om zoveel alarmbellen en rode vlaggen in een kort stukje tekst te krijgen.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KoudeAardbei
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 21-09 19:20

KoudeAardbei

Moderator

Vijeta schreef op dinsdag 24 oktober 2023 @ 15:58:
Goedemiddag,

Een kennis van mij heeft dringend geld nodig en ik wil hem een kortlopende lening aanbieden.

Ik wil dit vanuit mijn prive vermogen doen. Het gaat om 50K. Het bedrag zou binnen drie maanden worden terugbetaald met een extra rente van 5K dus 55K in totaal.

De lener heeft een autobedrijf en zijn voorstel was om een auto van ongeveer 55K voor 50K te kopen om vervolgens de koop te ontbinden. Ik vind dat prima maar hoe kan ik op een correcte wijze ook de rente (5K) uitbetaald krijgen. Iemand ideeën?
🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩

Pas hier echt heel goed mee op

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Waarom verkoopt hij niet die auto?

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• -Muncky-
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 16:58
Ik denk dat TS genoeg adviezen heeft ontvangen inmiddels..
*pakt toch de popcorn erbij..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vijeta
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 17:36
Haha zoveel reacties had ik niet verwacht in zo’n korte tijd.

Begin te twijfelen of het een goed idee is. Even wat additionele informatie.
- hoogte van de rente is door mijzelf voorgesteld vanwege de risico
- de lener heeft meerdere panden op zijn naam staan en is op papier betrouwbaar. Hij heeft zelf echter leningen uitstaan die nog betaald moeten worden en heeft nu voor het financieren van een nieuw asset zsm 50K nodig

Ik heb met hulp van ChatGPT initieel een overeenkomst opgesteld waarin hij privé aansprakelijk zou worden gesteld en zijn bedrijfsvoorraad qua auto’s als onderpand zou worden ingezet. Toen ik dit met hem besprak kwam hij met het voorstel om evt een auto te kopen onder vraagprijs en het dan te ontbinden.

Als ik de auto laat overzetten op mijn naam en het terug verkoop aan hem zit er wat dat betreft toch niet heel veel risico in het geval zijn bedrijf failliet zou gaan? Dan heb ik een auto onder vraagprijs gekocht namelijk. Het ging me vooral om het resterende bedrag (rente) en hoe ik die legaal zou kunnen verkrijgen.

Maar goed dit is de eerste keer dat ik dit van plan was om uit te voeren 😅 dus wellicht zie ik teveel over het hoofd

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• G-series22
  • Registratie: Augustus 2023
  • Laatst online: 11:06
Hij verkoopt je een auto voor minder dan de vraagprijs. Koop 'm dan in ieder geval voor 5k minder dan de inkoopprijs van hem?

Edit: je laatste reactie roept nog meer rode vlaggen op. ChatGPT =/= jurist, notaris of advocaat.

[ Voor 28% gewijzigd door G-series22 op 24-10-2023 16:39 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Boeryepes
  • Registratie: Januari 2016
  • Niet online
Alleen al het feit dat jouw kennis bereidt is om veel rente te betalen ipv. een normale lening/financiering te zoeken, is een grote rode vlag.

Gewoon niet doen.

The biggest communication problem is we do not listen to understand. We listen to reply.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Johnny
  • Laatst online: 17:13

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

Vijeta schreef op dinsdag 24 oktober 2023 @ 16:35:
Haha zoveel reacties had ik niet verwacht in zo’n korte tijd.

Begin te twijfelen of het een goed idee is. Even wat additionele informatie.
- hoogte van de rente is door mijzelf voorgesteld vanwege de risico
- de lener heeft meerdere panden op zijn naam staan en is op papier betrouwbaar.
Die panden hebben waarschijnlijk al een hypotheek. Er is dus iemand anders (een bank) die eerste hypotheekrecht heeft op die onderpanden. Daar heb jij dus helemaal niets aan, het is juist een extra rode vlag.

Als dat niet zo is dan zou de eigenaar relatief eenvoudig alsnog een hypotheek kunnen aanvragen voor 50.000 euro.

[ Voor 3% gewijzigd door Johnny op 24-10-2023 16:40 ]

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dengregg
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-09 19:48
deze constructie is enkel aan te raden indien je er tevreden mee bent om die auto voor 50k te kopen. Dan loop je namelijk geen enkel risico. Zeker omdat het geen lening is en je in geval van problemen dan ook je geld niet kan opeisen is dit zeer risicovol anders.

iRacing Profiel

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Tweakez
  • Niet online
alwind schreef op dinsdag 24 oktober 2023 @ 16:13:
[...]

*knip* originele Chat-GPT antwoord is ook weggehaald
offtopic:
Bron: ChatGPT? ;-)

Verder, gewoon NIET doen dit. |:(

[ Voor 78% gewijzigd door Touchdomex op 24-10-2023 19:36 ]

Automatische meldingen voor Marktplaats en 2dehands? MarktAlert.nl

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• TheFes
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:20
alwind schreef op dinsdag 24 oktober 2023 @ 16:13:
[...]

*knip* originele Chat-GPT antwoord is ook weggehaald
Dit ziet er uit alsof je ChatGPT gevraagd hebt een antwoord voor je te schrijven

[ Voor 78% gewijzigd door Touchdomex op 24-10-2023 19:36 ]

Home Assistant configuratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3dfx
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Ik vermoed dat die kennis een unieke kans heeft gekregen om een brug te kopen en daarom snel geld nodig heeft.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NeFoRcE
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 16:36

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

100% dat dat uit chatgpt komt, alleen chatgpt sluit af met " Ik wens je veel wijsheid bij het nemen van je beslissing!"

Haha, tijd voor bier jongens!

ontopic:
Stop aub met dit proces. Wat iedereen zegt, dit is zo'n harde red flag. En sowieso moet je nooit zoiets met kennissen/vrienden willen, komt alleen maar ellende van.

Professioneel Heftruck Syndroom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FirePuma142
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

FirePuma142

Sergius Bauer

Vijeta schreef op dinsdag 24 oktober 2023 @ 16:35:
Maar goed dit is de eerste keer dat ik dit van plan was om uit te voeren 😅 dus wellicht zie ik teveel over het hoofd
Heel succesvol in de bedrijfsvoering, maar zeer weinig liquide middelen en een waarschijnlijke veelvoud aan kort- en langlopende schulden, en nu een liquiditeitsprobleem dat niet via reguliere leentrajecten is op te lossen. Je moet je vooral afvragen, als het allemaal zo goed gaat, waarom heb je dan geen 50K te investeren, of te leen?

[ Voor 11% gewijzigd door FirePuma142 op 24-10-2023 16:44 ]

Good taste is for people who can’t afford sapphires

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boeryepes
  • Niet online
En besef ook even hoe krachtig het consistentie-overtuigingspricipe van Cialdini is.

https://www.frankwatching...ie-cialdini-beinvloeding/

Het feit dat je (nog) met hem in gesprek bent om hem te helpen, betekent dat je al enige stappen hebt gedaan op de consistentie-ladder... en dan wordt het steeds moeilijker om NEE te zeggen.

Je hiervan bewust zijn, verzwakt deze kracht.

The biggest communication problem is we do not listen to understand. We listen to reply.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moonspring
  • Laatst online: 21-09 15:15
Heeft deze vriend wel dringend 50k nodig voor een stamcel MS behandeling in Turkije ofzo? Als ik een beetje mag speculeren, dan gaat dit gewoon om het zoveelste pandje te kunnen melken.
Misschien moet deze persoon met meerdere panden op zijn naam nog even wachten tot hij zijn volgende pand kan gaan kopen om te verhuren. Als iemand die de huizenmarkt probeert te betreden dan kan ik maar weinig begrip opbrengen voor dit soort praktijken. Persoonlijke lening met een onderpand wat van een bedrijf is. Verder heb ik er geen verstand van of dit allemaal mag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3dfx
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
dengregg schreef op dinsdag 24 oktober 2023 @ 16:41:
deze constructie is enkel aan te raden indien je er tevreden mee bent om die auto voor 50k te kopen. Dan loop je namelijk geen enkel risico.
Dat betwijfel ik, want dan moet de auto wel technisch goed zijn, en goed in de markt liggen zodat hij 'm snel kwijt kan.

Anders blijft de TS ermee zitten, terwijl verzekering & MRB doorlopen.
Plus kans op mankementen en schade, waardevermindering (hij is dan al de 2e eigenaar) etc.

Een auto is geen goudbaar met een (relatief) stabiele waarde, normaliter daalt de waarde gelijk flink als 'ie op naam gezet is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Freakie1NL
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 15:47

Freakie1NL

Grote Baas

Is de vriendschap meer dan 50K waard? Dan gewoon lekker doen. Goede vrienden kosten nou eenmaal geld. Hoe meer je geld je er tegen aan smijt, hoe meer vrienden.

Als je sarcasme niet snapt vooral hierop reageren

[ Voor 3% gewijzigd door Freakie1NL op 24-10-2023 16:51 ]

11*310 WP (3410) op ZO (~140°) @ ~41° hoek , Growatt 3000 MTL-S

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pennywiser
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16:32
Marzman schreef op dinsdag 24 oktober 2023 @ 16:33:
Waarom verkoopt hij niet die auto?
Ondergesneeuwd, maar dit dus. Of 2 auto's. Als het dan zo dringend is, paar k onder de prijs gaan zitten, zijn ze deze week weg. Dat of 10% rente betalen, wat maakt het uit.

[ Voor 25% gewijzigd door pennywiser op 24-10-2023 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dengregg
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-09 19:48
3dfx schreef op dinsdag 24 oktober 2023 @ 16:49:
[...]

Dat betwijfel ik, want dan moet de auto wel technisch goed zijn, en goed in de markt liggen zodat hij 'm snel kwijt kan.

Anders blijft de TS ermee zitten, terwijl verzekering & MRB doorlopen.
Plus kans op mankementen en schade, waardevermindering (hij is dan al de 2e eigenaar) etc.

Een auto is geen goudbaar met een (relatief) stabiele waarde, normaliter daalt de waarde gelijk flink als 'ie op naam gezet is.
Ik bedoel dan ook dat hij hem effectief voor zichzelf zou willen hebben. Anders zit je zoals je zegt effectief met de risico's van een doorverkoop.

iRacing Profiel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pennywiser
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16:32
Boeryepes schreef op dinsdag 24 oktober 2023 @ 16:38:
Alleen al het feit dat jouw kennis bereidt is om veel rente te betalen ipv. een normale lening/financiering te zoeken, is een grote rode vlag.

Gewoon niet doen.
<knip> Onnodige, kwetsende generalisaties mag je achterwege laten.

[ Voor 15% gewijzigd door Ardana op 24-10-2023 17:25 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Highland
Hier heb je je auto van 55k.

Jij koopt hem voor 50k. Na 3 maanden kom jij terug rijden bij je vriend. 'He maat, hier is je BMW retour. Mag ik 55k?'

Je vriend zegt:
-a- "tuurlijk, ff mijn zwarte kas openen. Zet die auto maar vast in de garage, daar gaan we hem oppoetsen."
-b- als a, maar daarbij komt: "maar we moeten het wel ff over die krasjes en extra km's hebben"
-c- "moet je horen, het geld komt er aan maar zit nog ff vast in x, y of z. Maar komt goed!"
-d- "het gaat niet lukken. Maar jij mag blij zijn met je auto"
of
-e- 'vriend' is spoorloos/failliet/gokverslaafd/druk met afbetalen van z'n afpersers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boeryepes
  • Niet online
pennywiser schreef op dinsdag 24 oktober 2023 @ 16:53:
[...]

Dat ie autohandelaar is, is voor mij al rode vlag genoeg.
Dat ook!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Thijsmans
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17:01

Thijsmans

⭐⭐⭐⭐⭐ (5/5)

Gezien hij in 3 maanden 50k kan ophoesten, kan hij natuurlijk ook zijn aankoop nog even 3 maanden uitstellen en sparen.

Privacy-adepten vinden op AVGtekst.nl de Nederlandse AVG-tekst voorzien van uitspraken en besluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvH
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 13:29

EvH

doen?

Van de week nog veel artikelen gelezen dat diesel en benzine auto’s weer populair worden.

:+

Als hij 50K nodig heeft, dan is de logische stap toch naar de bank? Die rekent maar al te graag deze rentes. Betwijfel dan ook of deze ook gaan uitkeren. Naast alle rode vlaggen, ben jij onder aan de streep de verliezer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• x86dev
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 19-09 20:25
"Het ging me vooral om het resterende bedrag (rente) en hoe ik die legaal zou kunnen verkrijgen.". Lol, als je zo'n reactie uit dan mag je de deal inderdaad aangaan. Leermomenten noem je dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

-

[ Voor 100% gewijzigd door CodeCaster op 24-10-2023 17:05 . Reden: Edit: ik had moeten Ctrl+F'en op "ChatGPT". ]

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroenkb
  • Niet online
@Vijeta

Regel nummer 1 bij investeren is diversificeren. Dus vraag 1:
Welk deel van je totaalvermogen is die 50k?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ardana
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15:24

Ardana

Moderator General Chat

Mens

Het bespreken van illegale zaken met het doel deze uit te voeren cq hier hulp bij te vragen is op Tweakers niet toegestaan. Zie bijv. https://www.rijksoverheid...dietvergoedingspercentage. Mede daarom gaat hier een slotje op.

Investeer in een nieuwe vorm van anti-conceptie: Choice!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.