Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20:27
Beste Tweakers,

Ik heb al een jaar naar tevredenheid de Eufy Video doorbell 2K in gebruik. Deze heb ik bedraad aangesloten en dit werkte goed.

Sinds een maand heb ik dat de deurbel na 3-4 dagen uitvalt. Deze doet dan niets, er brandt geen licht en je hoort geen bel. Als ik de deurbel dan van de muur haal en op het knopje aan de achterzijde druk, maakt deze meteen weer verbinding en werkt die weer. Na 3-4 dagen ontstaat hetzelfde verhaal.

De Homebase is gedurende deze problematiek wel continu verbonden. Er brand steeds een blauwe lamp op zoals hoort.

Ik heb de homebase al opnieuw op de stopcontact aangesloten.

Kan iemand mij hiermee verder helpen?

Dank!

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roydriguez
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 27-11-2023
Ik heb precies hetzelfde probleem alleen haal ik dan even de homebase van de stroom af en daarn adoet de deurbel het meteen weer.

9000-serie LCD-TV 42 inch 1080p Full HD digitale TV 42PFL9664H/12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommyle98
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 06-09 22:10
Bij mij doet die het nu ook niet meer na een paar dagen het wel te doen. Het rare is dat als ik hem loshaal van de bracket en naar binnen breng hij het wel doet maar als die weer opgehangen is hij niks meer doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuPaToLL
  • Registratie: Augustus 2023
  • Laatst online: 09-04 19:55
Hoever zit je basis van de deurbel af, bedraad of niet, das enkel voor de stroom. (bij de deurbel)
de connectiviteit van je bel is afhankelijk van een eigen ingebouwd onderling 2,4ghz signaal wat die dingen uitsturen, en dat gebeurd op een dusdanig laag vermogen dat zelfs een spouwmuur soms al roet in het eten kan gooien.