Wij zijn sinds afgelopen weekend verhuist naar ons nieuwe huis. Tijdens het klussen heeft het dagen lang behoorlijk geregend. Een keer lag er een plasje water op zolder. Dit was niet meer dan 3 eetlepels water. Ik zag dat de balk waar de airco aan op hangt ook een beetje vochtig was, daar hing een druppel aan.
Eerder viel ons het volgende op: de foto's op Funda liet zien dat 2 panelen tussen zwarte balken wit waren. Tijdens de bezichtiging waren de 2 panelen zwart geschilderd. Wij vonden dit niet mooi en hebben dit opnieuw wit geschilderd. Nu, ongeveer 2 dagen na het schilderen, viel me deze vochtplek op:
/f/image/X6zLh4cy5slzhHvOeBdBvNX6.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/N5xgLlKkAKkoG14HIMj0nKpr.png?f=fotoalbum_large)
Het voelt echter niet vochtig. Bij het plasje met water dacht ik nog dat het misschien van de airco zou komen, maar ik denk toch dat het wellicht een lekkage is. Er stond me ook nog iets bij op de vragenlijst die de verkopers hadden ingevuld, dat heb ik nog even opgezocht:
Eerder viel ons het volgende op: de foto's op Funda liet zien dat 2 panelen tussen zwarte balken wit waren. Tijdens de bezichtiging waren de 2 panelen zwart geschilderd. Wij vonden dit niet mooi en hebben dit opnieuw wit geschilderd. Nu, ongeveer 2 dagen na het schilderen, viel me deze vochtplek op:
/f/image/X6zLh4cy5slzhHvOeBdBvNX6.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/N5xgLlKkAKkoG14HIMj0nKpr.png?f=fotoalbum_large)
Het voelt echter niet vochtig. Bij het plasje met water dacht ik nog dat het misschien van de airco zou komen, maar ik denk toch dat het wellicht een lekkage is. Er stond me ook nog iets bij op de vragenlijst die de verkopers hadden ingevuld, dat heb ik nog even opgezocht:
Hier is geantwoord met "Ja" met als toelichting:Heeft u last van daklekkages (gehad)?
Wat is nu het beste om te doen? Valt hier, indien er sprake is van een lekkage, nog iets te verwijten/verhalen op de verkopers?Zolder, deze is omstreeks mei 2023 gemaakt, factuur aanwezig.
I haven’t slept for three days, because that would be too long.