Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Vooral gamen, en 4K videos bekijken. Ook wil ik in mindere maten 4K videos kunnen bewerken, maar gamen is de hoogte prio
Wat mag het systeem gaan kosten?
Max 4800 euro. Het mag zeker goedkoper.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Geen, wil alles nieuw, maar wil wel 2-3 SATA harde schijven erin doen die ik al heb
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zijn twee videokaarten en drie voedingen wel genoeg? 16 SSD's in RAID-5? Vertel ons meer over het systeem van je dromen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Genoeg ruimte in de kast voor de videokaart en 3 harde schijven.
Ga je overklokken?
Niet perse, misschien een standaard profile aanzetten van de RAM geheugen.
Wat verwacht je van ons?
Kijken of er betere keuzes zijn dan die ik heb gekozen, en misschien de prijs nog iets omlaag te krijgen. Ook vraag ik me af welke RAM ik moet hebben, met of zonder heatsink voor deze setup/moederbord.
Met de monitor ben ik van plan om eerst deze 27 inch LG te kopen. En dan in januari/februari kijken wel nieuwe 4K monitoren op de markt zijn gekomen. Er zijn al berichten geweest dat er een aantal hele mooie uitkomen, dus ik wacht nog even. (Dan kan ik de LG mooi voor werk gebruiken).
Ook wacht ik nog even op Blackfriday, misschien dat ik een paar tientjes kan besparen.
Gewijzigd op 01-11-2023
Vooral gamen, en 4K videos bekijken. Ook wil ik in mindere maten 4K videos kunnen bewerken, maar gamen is de hoogte prio
Wat mag het systeem gaan kosten?
Max 4800 euro. Het mag zeker goedkoper.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Geen, wil alles nieuw, maar wil wel 2-3 SATA harde schijven erin doen die ik al heb
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zijn twee videokaarten en drie voedingen wel genoeg? 16 SSD's in RAID-5? Vertel ons meer over het systeem van je dromen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Genoeg ruimte in de kast voor de videokaart en 3 harde schijven.
Ga je overklokken?
Niet perse, misschien een standaard profile aanzetten van de RAM geheugen.
Wat verwacht je van ons?
Kijken of er betere keuzes zijn dan die ik heb gekozen, en misschien de prijs nog iets omlaag te krijgen. Ook vraag ik me af welke RAM ik moet hebben, met of zonder heatsink voor deze setup/moederbord.
Met de monitor ben ik van plan om eerst deze 27 inch LG te kopen. En dan in januari/februari kijken wel nieuwe 4K monitoren op de markt zijn gekomen. Er zijn al berichten geweest dat er een aantal hele mooie uitkomen, dus ik wacht nog even. (Dan kan ik de LG mooi voor werk gebruiken).
Ook wacht ik nog even op Blackfriday, misschien dat ik een paar tientjes kan besparen.
Gewijzigd op 01-11-2023
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
|---|---|---|---|---|
| 1 | Processors | AMD Ryzen 7 7800X3D Boxed | € 399,- | € 399,- |
| 1 | Moederborden | ASUS ROG Strix B650E-E GAMING WIFI | € 317,- | € 317,- |
| 1 | Videokaarten | MSI GeForce RTX 4090 SUPRIM LIQUID X 24G | € 2.095,- | € 2.095,- |
| 1 | Behuizingen | Fractal Design North - TG Clear Charcoal Black | € 132,50 | € 132,50 |
| 1 | Monitors | LG UltraGear 27GP95RP-B Zwart | € 689,90 | € 689,90 |
| 1 | Processorkoeling | Scythe Fuma 3 | € 57,93 | € 57,93 |
| 2 | Ventilators | be quiet! Silent Wings 4 140mm PWM | € 23,29 | € 46,58 |
| 1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance RGB CMH32GX5M2B6000Z30K | € 141,89 | € 141,89 |
| 1 | Voedingen | MSI MPG A1000G PCIE5 | € 187,- | € 187,- |
| 1 | Solid state drives | Seagate FireCuda 530 (zonder heatsink) 2TB | € 113,97 | € 113,97 |
| 1 | Solid state drives | Seagate FireCuda 530 (zonder heatsink) 4TB | € 348,83 | € 348,83 |
| 1 | Muurbeugels | Iiyama Single Gas Spring Arm DS3001C-B1 | € 69,- | € 69,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 4.598,60 | ||
[ Voor 28% gewijzigd door Mangafan2 op 01-11-2023 18:13 ]