Microsoft Team's gebruiken zonder 'outlook / 365 account'

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• impactftw
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 19:18
Mijn vraag
Ik heb een mailadres gehost bij een hosting partij met een eigen domeinnaam. Wanneer men mij een team's uitnodiging stuurt om bestanden te delen / omgeving te 'joinen' geeft het aan dat ik niet geautoriseerd ben.
Weet iemand misschien of het toch mogelijk is om Team's te kunnen aan schaffen / te gebruiken zonder een Office 365 account / Outlook email te gebruiken?

Relevante software en hardware die ik gebruik
Microsoft Teams

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
- Registreren alleen mogelijk met outlook / 365 account

Beste antwoord (via impactftw op 24-10-2023 21:11)

• jeroen3
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 17:48
Voor microsoft producten heb je een microsoft account nodig.
Als je office365 business neemt kun je daar ook je domein knopen, maar ik denk niet dat je dat wil.
De partij die dingen deelt kan jou dan toevoegen aan sharepoint (daar zit teams in).

Teams is voor een tool om samen te werken, heel slecht in samenwerken.

Teams for Home is gratis en werkt met je personal microsoft account. Maar dat is een gescheiden applicatie van Teams for Business.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
https://learn.microsoft.c...al-identities/what-is-b2b

Ze moeten je waarschijnlijk uitnodigen in de tenant met een B2B account.

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• jeroen3
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 17:48
Als je office365 business neemt kun je daar ook je domein knopen, maar ik denk niet dat je dat wil.
De partij die dingen deelt kan jou dan toevoegen aan sharepoint (daar zit teams in).

Teams for Home is gratis en werkt met je personal microsoft account. Maar dat is een gescheiden applicatie van Teams for Business.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• impactftw
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 19:18
jeroen3 schreef op maandag 23 oktober 2023 @ 20:42:

Het is gelukt. Ik had al een business account echter stond mijn andere .live email nog ingesteld als primair waardoor Teams een unauthorized melding gaf wanneer ik een uitnodiging van een extern bedrijf accepteerde.

Bedankt voor de hulp ;)