Op dit moment ben ik twee slaapkamers aan het bouwen van elk 2,5 meter bij 4,5 meter voor onze kids van 11 en 13 en ben dus op zoek naar twee keer een tweedehands stereo setup.
Deze setup word alleen gebruikt voor muziek, dus geen home cinema oid.
Kids luisteren alles met spotify dus network of bluetooth is dan wel een vereiste.
Budget is rond 2 a 300 euro.
Zelf heb ik meerdere setups met BNS luidsprekers (heb drie keer een setup met BNS A20/30/40 staan met een marantz 2500, technics platenspeler en een denon receiver). Op de marantz heb ik ook een blueberry aangesloten staan.
Hier ben ik erg tevreden mee.
BNS luidsprekers koop je al op MP voor ongeveer 50 euro
Welke stereo receivers/ versterkers zijn er tegenwoordig met netwerk/ bluetooth aansluiting voor een mooi prijsje?
Zelf zag ik Sony STR-DH190 op MP die wel in de buurt komt
Deze setup word alleen gebruikt voor muziek, dus geen home cinema oid.
Kids luisteren alles met spotify dus network of bluetooth is dan wel een vereiste.
Budget is rond 2 a 300 euro.
Zelf heb ik meerdere setups met BNS luidsprekers (heb drie keer een setup met BNS A20/30/40 staan met een marantz 2500, technics platenspeler en een denon receiver). Op de marantz heb ik ook een blueberry aangesloten staan.
Hier ben ik erg tevreden mee.
BNS luidsprekers koop je al op MP voor ongeveer 50 euro
Welke stereo receivers/ versterkers zijn er tegenwoordig met netwerk/ bluetooth aansluiting voor een mooi prijsje?
Zelf zag ik Sony STR-DH190 op MP die wel in de buurt komt