Mijn vraag:
Ik had van het weekend 2 Imou Bullet 2 4MP camera's besteld.
Vandaag 1 binnen gekregen en de andere komt morgen.
Nu heb ik een aantal vragen die ik nog niet kan vinden, misschien dat hier iemand dat weet.
1. Ondanks de schroef aan de zijkant blijf je de camera makkelijk heen en weer kunnen bewegen.
Hoort dat niet helemaal vast te zitten (zoals mijn oude woonveilig camera's waar dat wel bij gebeurde)?
2. Ik las op internet dat je het ook zo kan instellen dat je alleen meldingen krijg als je je buiten een straal bevindt van X meter. Ik kan deze hele optie niet vinden.
3. Doordat de reset knop aan de onderkant zit is het makkelijk te resetten door vreemden, is dit niet een rare manier?
4. Er komen vast nog wat vragen bij, deze komen later.
Relevante software en hardware die ik gebruik:
Imou Bullet 2 4MP
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:
Op google en tweakers gezocht, hier kwam ik nog niet verder mee.
Ik had van het weekend 2 Imou Bullet 2 4MP camera's besteld.
Vandaag 1 binnen gekregen en de andere komt morgen.
Nu heb ik een aantal vragen die ik nog niet kan vinden, misschien dat hier iemand dat weet.
1. Ondanks de schroef aan de zijkant blijf je de camera makkelijk heen en weer kunnen bewegen.
Hoort dat niet helemaal vast te zitten (zoals mijn oude woonveilig camera's waar dat wel bij gebeurde)?
2. Ik las op internet dat je het ook zo kan instellen dat je alleen meldingen krijg als je je buiten een straal bevindt van X meter. Ik kan deze hele optie niet vinden.
3. Doordat de reset knop aan de onderkant zit is het makkelijk te resetten door vreemden, is dit niet een rare manier?
4. Er komen vast nog wat vragen bij, deze komen later.
Relevante software en hardware die ik gebruik:
Imou Bullet 2 4MP
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:
Op google en tweakers gezocht, hier kwam ik nog niet verder mee.
Even gezellig kletsen? Check Alltalk.nl