Toon posts:

Welke printer het best

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Vraagje, wat is nu een goede printer die goede foto's afdrukt (hiermee bedoel ik geen fotoprinter). Je hebt zoveel verschillende merken en types. Ook kijken naar de inkt, want in sommige printers kan inkt die niet persee van de fabrikant afkomt.

:7

• GGS_VR6
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_VR6

Oranje!

Ik heb de HP Deskjet 840 C. Deze bevalt me prima en kan er prima afdrukken meemaken. Is inktjet. Kost nu ongeveer 250,- tot 300,- d8 ik in de winkel :)

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

• RooT
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 05-05 13:55
Ik heb een HP deskjet 930C en die print perfect, zo duur issie ook niet. (300 piek d8 ik)
Maarre als eens in de search gekeken? daar staat het bol van printervragen ;) check [url="http://gathering.tweakers.net/forum/find/keyword?data%5Bq%5D=welke+printer&data%5Border%5D=relevance#hitstart]hier[/url]

Verwijderd

Waar je vooral op moet letten is dat bij de printer de inkkoppen vervangbaar zijn of zelfs op de cartridge zitten.
Bij epson is dit vaak niet zo en dan willen de inkkanaaltjes weleens verstopt raken.

Enne ik zou zeker voor een HP gaan!

Verwijderd

Elke HP met Photoret 2!

• Mahena
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-01-2020

Mahena

Doh !!!!

Om een beetje variatie in de reply's raad ik de Lexmark Z serie aan.

"You want some crack?" "I was born with one, pal. I really don't need another one."

Verwijderd

930 of hoger als je maar photoret III hebt.
zelf heb ik een 970Cxi, je betaald je alleen scheel aan inkt

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

Ik heb een HP 930c, kan hele mooie afdrukken maken zeker als je fotopapier gebruikt. Maar er zijn inmiddels al veel betere printers van HP...
Inkt is duur maar je doet er wel vrij lang mee, de Epson inkt is minstens 2x zo duur in verhouding.

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

• dijkmane
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13:44

dijkmane

biertje ?

canon S800,

zeer mooie afdrukken en inkt per kleur te vervangen

specs : wil je niet weten

Verwijderd

Toch blijf ik bij mijn standpunt dat voor een beetje realistische fotokwaliteit epson het beste uit de bus komt, ook voor de nieuwe epsons zijn al refillers en chip resetters te krijgen en spuitmondjes die verstopt raken heb ik nog nooit last van gehad en ik betaal voor een zwarte cartridge 66 gulden en voor een kleur 56 gulden, dus dat kost me de kop echt niet.
HP drukt tegenwoordig ook wel redelijk af, maar ik vind de foto's van een hp printer wat flets, maar dat is mijn mening

Verwijderd

Hmm.. Epson printers drukken inderdaad mooi af op foto-papier maar dan heb ik het over de Epson Stylus Photo serie. Echter vind ik dat Epson snel kapot gaat.. of zelfs is. :? Let me explain: Het afgelopen jaar heb ik 10 Epson printers over de vloer gehad waarvan er 7 kapot waren of in zeer korte tijd defect raakte. Bovendien heeft de Epson geen losse printkoppen (Op de cartridge) en nu willen ze weleens kapot gaan.

Canon.. tja.. cartridges zijn goedkoop en je kunt ze los verwisselen (4-cartridges ipv 2). Echter vind ik de afdrukkwaliteit een stuk minder dan HP of Epson.

Lexmark, geen ervaring mee..

HP is denk de beste keus. Zeker de 900-serie is perfect voor foto's. De 840 is inderdaad ook prima en zelfs goedkoper. Maar dat ligt gewoon aan je budget. Het grootste nadeel is dat de HP cartridges vaak duur zijn (+/- 85,- p. st.). Maar naar verhouding met andere merken is dat niet extreem duur.

Succes!

• TheGhostInc
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Ik zit te denken over een Canon S600.
Zeker aangezien er nogal wat zwarte tekst gewoon uit moet komen, dus er is redelijk wat voor over om dat een bitje vlot te maken.
Heeft iemand ervaring met deze printer?

Daarnaast komt er dan waarschijnlijk ook een Canon Scanner bij, dus dan is een canon ook wel handy, maar dat is meer bijzaak.

• Ruud2001
  • Laatst online: 19-08 23:15

Ruud2001

a.ka. Ruud2000

De canon S600 kan zeer mooie foto's afdrukken. Ik afdrukken van dat ding gezien, waarbij ik echt niet kon zien of het een foto of een print was :) ... echt heel erg mooi.

Sommige dealers hebben het ding in de winkel ook wel aangesloten. Vraag eens of ze een printje willen maken.

Ohjah, nog een voordeel van deze printer: de printkop zit vast in de printer en er zit 1 jaar garantie op. Verder heeft deze printer, net als alle andere printers van Canon tegenwoordig van die gescheiden inkt-tankjes. Nix mis mee volgens mij...

"Imagination is more important than knowledge" - Albert Einstein

• RJ
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-11-2023

RJ

Op woensdag 05 september 2001 21:14 schreef computeraap het volgende:
Elke HP met Photoret 2!
Juist niet... elke printer met Photoret III. Dus ik zou je een HP aan raden, als je echt een goede wil dan moet je of naar de HP 970 kijken of anders de nieuwe van HP, de 1000 of de 1218. (werk namelijk bij Office Centre dus we verkopen en testen ze ;)) Die zijn namelijk ook cool. Hebben ook de mogelijkheid om je compactFlash (c) of SmartMedia (c) kaart in die camera te stoppen en meteen daarvan af te printen. Nadeel van deze printers is de prijs :(.

Als je een goede en niet zo goedkoper wilt kun je gaan kijken bij de HP 930, 959 of de 970 (die heeft ok een duplexmodule, dus dubbelzijdig printen *D) Hopelijk heb je hier iets aan.

RJ

Geniet maar tweak met mate

Verwijderd

Ik raad je een hp aan.. die hebben wij al jaren en die draait prima.

• TheGhostInc
  • Niet online
Maar is er ergens een site te vinden waarop die dingen een beetje vergeleken worden, want het blijft een beetje een vage bedoeling. Bij andere hardware is het vaak duidelijker wat de pre's en cons zijn.

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Of een HP 990 heeft een IR poort kan je ook vanaf je laptop en telefoon makkelijk printen, is echt superhandig.

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Pagina: 1