Zoek TV met mooie/strakke achetrkant

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kipdepapagaai
  • Registratie: April 2022
  • Laatst online: 14-03 10:55
Ik zoek een TV die ook aan de achterkant strak is afgewerkt.
Ik wil de TV op een voet zetten zodat hij 180 graden gedraaid kan worden. Ik zoek dus niet een TV die aan de achterkant voor een groot gedeelte bestaat uit de diverse aansluitingen voor allerlei randapparatuur.

Ik ben wel de Bang & Olufsen BeoVision Contour 55" tegengekomen van ongeveer 7000 euro.

Kennen jullie andere merken/modellen die ook een achterkant hebben waarbij de aansluitingen zijn afgedekt?

Alvast bedankt.

[ Voor 1% gewijzigd door Kipdepapagaai op 23-10-2023 13:43 . Reden: nog wat toegevoegd ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gethijsem
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 17:23
The Serif van Samsung, maar die heeft een eigen standaard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01:15

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Probeer Loewe, dat andere design merk eens :)
Kost nog maar de helft van die B&O ook ;)

Maar allerlei aansluitingen: je hebt stroomvoorziening, en dan coax of UTP, al dan niet nog een decoder. Ga je niet echt aan ontkomen ben ik bang, das hoe we in NL nu eenmaal tv kijken. Misschien nog extra audio voorziening als soundbar of hdmi naar receiver. Dus hoe had je dat exact bedacht?

[ Voor 62% gewijzigd door The Eagle op 24-10-2023 22:06 ]

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fraggert
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 22:55

Fraggert

Whiskey Tango Foxtrot

Kipdepapagaai schreef op maandag 23 oktober 2023 @ 13:42:
Ik zoek een TV die ook aan de achterkant strak is afgewerkt.
Ik wil de TV op een voet zetten zodat hij 180 graden gedraaid kan worden. Ik zoek dus niet een TV die aan de achterkant voor een groot gedeelte bestaat uit de diverse aansluitingen voor allerlei randapparatuur.

Ik ben wel de Bang & Olufsen BeoVision Contour 55" tegengekomen van ongeveer 7000 euro.

Kennen jullie andere merken/modellen die ook een achterkant hebben waarbij de aansluitingen zijn afgedekt?

Alvast bedankt.
het eerste dat bij mij opkomt is Samsung met hun One Connect Box.

Dat is AFAIK de minst in het oog springende wijze van aansluitingen op een TV doordat er maar 1 kabel vanaf die box de TV in gaat.

Maar Sony levert bijvoorbeeld afekkapjes bij hun TV's voor een cleane look

Afbeeldingslocatie: https://www.sony.nl/image/b3541843ab6309570aa3fcbf31178db5?fmt=png-alpha&wid=600

Dit is de A95K QD-OLED

“I have not failed. I’ve just found many ways that won’t work” - Thomas Edison

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Wekko306
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21-09 20:12
Als je die tv echt actief wil gaan draaien in de praktijk zou ik zeker kijken naar een Samsung model met One Connect box zoals hierboven al aangegeven. Hoe minder kabels naar je tv, hoe beter.

De Samsung Neo QLED 65QN95B bijvoorbeeld heeft daardoor een vrij strakke achterkant, al is de term 'mooi' natuurlijk wel erg subjectief.

Is het een mogelijkheid om de tv (welke dan ook) in een soort ondiep meubel/frame te plaatsen welke je mooi afwerkt, zodat je nooit direct tegen de achterkant van de tv zelf aan zit te kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kipdepapagaai
  • Registratie: April 2022
  • Laatst online: 14-03 10:55
Jullie bedankt voor de reacties. Ben nog aan het puzzelen naar een voor mij optimale oplossing.
We hebben al een Samsung the Frame maar de one connect is op zich een verbetering maar nog steeds wat lomp.

[ Voor 36% gewijzigd door Kipdepapagaai op 15-11-2023 14:26 ]

Pagina: 1