Vroeger kreeg ik altijd een melding via de Facebook app van de verjaardagen van de desbetreffende dag, maar ik krijg deze melding nu al lange tijd niet meer, hoe kan ik deze melding terug kirjgen?
Vraag
Alle reacties
je kunt dat toch zelf instellen of je die wilt ontvangen, staat dat uit bij jou?

[ Voor 50% gewijzigd door Fraggert op 23-10-2023 10:47 ]
“I have not failed. I’ve just found many ways that won’t work” - Thomas Edison
OK, mis je alle notoficaties? of sommige?pieter8 schreef op maandag 23 oktober 2023 @ 10:51:
Ik weet inderdaad dat je dit zelf kunt instellen maar dit staat reeds correct en ik krijg toch geen melding hiervan [Afbeelding]
want een user kan instellen of hij/zijn de verjaardag deelt. Als staan jouw settings goed.....dna krijg je nog steeds die melding niet.
je kunt dit toetsen door de verjaardag van een maat even af te wachten
Ik krijg helemaal geen pushmeldingen meer waar ik dat vroeger welk krijg. Ik zie enkel nog wanneer ik in de webversie ga aan de rechterkant wie er jarig is.
Ik herken dit inderdaad ook, mocht je een oplossing vinden, hoor ik het graag.
Aan mensen die me ipv mijn gebruiken: hebben jullie in het echt ook zo'n spraakgebrek?
Je krijgt nog wel een email ervan?
Zoja, dan heeft de app waarschijnlijk van Android geen toestemming voor notificaties/pushmeldingen.
Zoja, dan heeft de app waarschijnlijk van Android geen toestemming voor notificaties/pushmeldingen.
Ik krijf soms wel en soms geen mail van de dag voor de verjaardag
verdwijnen er soms mails in je spambox?pieter8 schreef op maandag 23 oktober 2023 @ 16:36:
Ik krijf soms wel en soms geen mail van de dag voor de verjaardag
en dus is het zaak om even te toetsen of je mail krijgt als je facebookvriend alles juist heeft staan, die is nog even onbeantwoord.pieter8 schreef op maandag 23 oktober 2023 @ 14:26:
Ik krijg helemaal geen pushmeldingen meer waar ik dat vroeger welk krijg. Ik zie enkel nog wanneer ik in de webversie ga aan de rechterkant wie er jarig is.
want hoe weet jij dat je geen mailtje hebt gehad terwijl die persoon wel jarig is???
Helaas hier hetzelfde probleem, Facebook app op Iphone.
Al maanden geen melding meer en ook geen mail. Alles staat nog wel goed ingesteld bij de meldingen.
Al maanden geen melding meer en ook geen mail. Alles staat nog wel goed ingesteld bij de meldingen.
Hier ook hetzelfde probleem. Ik ontvang al maanden geen meldingen voor verjaardagen meer, zowel geen pusmeldingen als mails.
Ik heb de optie al eens uit en weer aan gezet, maar ook dat helpt niet.
Ik heb de optie al eens uit en weer aan gezet, maar ook dat helpt niet.
Hier idem dito. Je ziet tegenwoordig zelfs dat mensen zelf maar een bericht aanmaken voor het feit dat ze jarig zijn. Omdat anders niemand het ziet
.

Zegt dat eigenlijk niet meer iets over hun "vrienden"? Ik heb persoonlijk niet echt behoefte aan verjaardagswensen van mensen die mij vergeten zonder zo'n tool maar dat kan wellicht aan mij liggenDhr. Satoshi schreef op maandag 12 februari 2024 @ 22:04:
Hier idem dito. Je ziet tegenwoordig zelfs dat mensen zelf maar een bericht aanmaken voor het feit dat ze jarig zijn. Omdat anders niemand het ziet.
Weet ik niet. Sommige mensen vinden het kennelijk erg belangrijk om op die dag gezien te worden.Andros schreef op dinsdag 13 februari 2024 @ 06:24:
[...]
Zegt dat eigenlijk niet meer iets over hun "vrienden"? Ik heb persoonlijk niet echt behoefte aan verjaardagswensen van mensen die mij vergeten zonder zo'n tool maar dat kan wellicht aan mij liggen.
Maar goed OT.
Zelf vond ik de reminders erg makkelijk. Vooral met collega's en kennissen die iets verder van mij afstaan maar die ik wel een warm hart toe draag op zulke dagen. Ook leuk om die mensen even een hand te geven als je ze die dag nog ziet. Het heeft wel wat. En om 400+ mensen op een kalender te pennen lijkt me ook niet ideaal.
Hopelijk komt de functie weer terug. Facebook desktop nergens last van overigens. Slechts de app die niks meer weergeeft. Ondanks de bovengenoemde workaround.
Energiebesparingsmodus op je toestel uitstaan voor deze app?
Pagina: 1