Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grunnerboy1986
  • Registratie: Oktober 2023
  • Laatst online: 21-12-2024
Beste forumlezer,

Wie kan kan mij helpen met mijn keuzestress. Ik twijfel tussen de lenovo tab p12(€379) en de samsung s9FE(€525). Via de ING krijg ik €50 korting + typecover van €150 van Samsung. Ik gebruik de tablet vooral voor de schrijffunctie met pen om aantekeningen te maken tijdens het werk en het gebruik van kleine apps.
Heb je nog een andere suggestie, dan hoor ik dat graag.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RepareerDroid
  • Registratie: September 2022
  • Niet online
De Samsung krijgt een jaar langer updates en is ook betrouwbaarder qua updates en heeft over het algemeen betere pen ondersteuning (breder en sneller inzetbaar). Er zit ook een duidelijk verschil in de schermgrootte. Heb je wat dat betreft geen voorkeur? De P12 heeft een groter scherm (12.7" tegenover 10.9") met een hogere resolutie. De Samsung heeft een betere 90Hz refresh rate. Al is dat vooral een voordeel bij scrollen, niet zozeer bij het maken van aantekeningen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grunnerboy1986
  • Registratie: Oktober 2023
  • Laatst online: 21-12-2024
Groter scherm is natuurlijk meer schijfruimte, maar dit hoeft niet te kosten gaan van kwaliteit en snelheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• belmonde
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 01:13
Ik zit ook te denken aan de Lenovo tab P12, vanwege het grotere scherm en de prijs.. Echter vooral het feit dat ik voor de p12 niet een door mij gewenst specifiek type hoes/cover voor kan vinden weerhield me vooralsnog om op de 'knop te drukken'.
Ook de samsung Samsung s7 fe kwam wel in beeld.. Maar die is ouder en ook nog (relatief) duurder.
En nu is er dus de samsung s9 fe+. De kleinere s9 is kleiener dus niet vergelijkbaar.
Alleen de s9 fe + is veel duurder met 699 euro. (Niet voor jou dan..misschien) Met die actie met die slim typecover.. Ik heb daar geen belang bij. En zeker niet omdat er helemaal geen trackpad op zit.
Dus 377 euro of 699.
Voor de 525 euro voor de S9Fe.. van 11 inch kun je ook naar de Lenova P11 pro (2nd gen) kijken. Die is 499 euro. Dat is een oled tablet met een processor van hogere klasse (capaciteit).. EN dan een pen los er bij kopen. 2 weken terug had Lenovo zelf deze tablet in de actie voor 399 euro !
Ik zou zeggen.. als je het kunt uitstellen een maandje wachten tot aan black friday..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jotyjo
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 30-05 22:54
Ik heb zelf de Lenovo P11 Pro 2nd gen en kan 'm zeker aanraden! Lenovo belooft dat die Android 14 gaat krijgen en de internationale versie heeft kortgeleden de Android 13 update gekregen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ortep
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

Ik heb al een tijdje de Lenovo P12. Hij bevalt me uitstekend. Ik krijg in ieder geval Android 14 en daarna nog 15. Dus voorlopig klaag ik niet

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, Einstein
Alleen de doden kennen het einde van de oorlog, Plato

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• belmonde
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 01:13
Ortep schreef op maandag 23 oktober 2023 @ 12:32:
Ik heb al een tijdje de Lenovo P12. Hij bevalt me uitstekend. Ik krijg in ieder geval Android 14 en daarna nog 15. Dus voorlopig klaag ik niet
Oke,.. goed. Moet of doe je daar ook een screenprotector op ??
Ik zie als je naar case/hoes kijkt dat er vaak een screenprotector ook aangeraden/aangeboden wordt.. En op de P12 zit geen extra beschermende klasse van screen staat in de beschrijiving..
Ook omder een pen/stylus bijj zit ??

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ortep
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

@belmonde
Ik heb er geen screenprotector op. Die heb ik ook niet op mijn telefoon.
De P12 zit bij mij wel in een hoes. Eentje van Ali. Dat vind ik handig als ik hem neer wil zetten.

Hoe het met de pen zit weet ik niet. Ik heb hem in Duitsland gekocht. Dat scheelde 70 euro omdat je hem daar ook zonder pen kan kopen.
Daar heb ik geen toepassing voor.

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, Einstein
Alleen de doden kennen het einde van de oorlog, Plato

Pagina: 1