Ik ben benieuwd of de zuurstofaanvoer van mijn nieuwe CV-ketel juist is aangesloten. Er lopen twee pijpen vanuit mijn ketel naar mijn buitenmuur: de rookgasafvoer en de zuurstofaanvoer. Ze komen in De buitenmuur uit onder mijn carport. De rookgasafvoer gaat gewoon door het dak van de carport, maar de zuurstofaanvoer komt uit in de spouw van dit dak, met ongeveer 3 tot 4 cm ruimte boven deze pijp tot aan het dak.
De spouw van dit dak is een stoffige omgeving en bevat ongeveer 4 m3 aan zuurstof, maar is niet luchtdicht, dus nieuwe zuurstof kan er in principe wel bij komen. Echter, mijn gevoel zegt dat de kwaliteit van deze zuurstof niet goed is vanwege het stof.
Binnenkort komt de installateur langs om meerdere zaken te herstellen, dus ik ben benieuwd of dit ook op de lijst mag staan:
1) Voldoet de huidige opstelling, rekening houdend met stof?
2) Indien dit niet het geval is, is een concentrische buis dan de beste oplossing?
De spouw van dit dak is een stoffige omgeving en bevat ongeveer 4 m3 aan zuurstof, maar is niet luchtdicht, dus nieuwe zuurstof kan er in principe wel bij komen. Echter, mijn gevoel zegt dat de kwaliteit van deze zuurstof niet goed is vanwege het stof.
Binnenkort komt de installateur langs om meerdere zaken te herstellen, dus ik ben benieuwd of dit ook op de lijst mag staan:
1) Voldoet de huidige opstelling, rekening houdend met stof?
2) Indien dit niet het geval is, is een concentrische buis dan de beste oplossing?
[ Voor 12% gewijzigd door VySio op 22-10-2023 18:29 ]
:strip_exif()/f/image/kKRH1UdlZLp075L1B0gN1djl.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/XamkKmJfWw4usgS9Qxc8krxR.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/EwhLlG8X4H5kuvpZwhrbqSOS.jpg?f=fotoalbum_large)