Welk cheapo moederbord?

Pagina: 1
Acties:

• Foxfire
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-08 13:46
Ik ben voor mijn zusje een systeem in elkaar aan het zetten tbv wat tekstverwerking en internet. Ik heb de beschikking over een Celeron 433 (66Mhz FSB) en een PPGA naar
Slot 1 convertor. (van SuikerOom)

Welk cheapo-moederbord kan ik dit spulletje het beste opschroeven? Dacht eerst aan een Asus P3C-E voor f125,= bij MyCom maar die schijnt niet meer leverbaar te zijn...

HELP ME :) :) :)

Dat dan weer wel......

• Foxfire
Uhm... like... pretty please?? :)

Dat dan weer wel......

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18:03

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

een of andere 2e hands i810 mobo ofzo- kost geen zak (100,- is al teveel voor zo'n ding, voor tekstverwerking is het echt genoeg). Anders een of andere willekeurige VIA Apollo Pro kreng, ook 2e hands. Nieuw is overbodig voor typbak.

Oslik blyat! Oslik!

Verwijderd

Je kan een PC Chips 758 LMR proberen goedkoop en heeft alles onboard, heeft zowel slot 1 als socket 370

Verwijderd

Op donderdag 06 september 2001 06:55 schreef A.Jansen het volgende:
Je kan een PC Chips 758 LMR proberen goedkoop en heeft alles onboard, heeft zowel slot 1 als socket 370
PC Chips :r

Ik heb nog wel een Abit ZM-6 voor je liggen... ;) (Intel ZX 100 Mhz chipset, socket370)

• EsCo
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15:57
Neem iig een merkplaatje, scheelt een hele hoop gekloot...

de Internet Jongens BV - Noeste webwerkers

• Foxfire
Allemaal erg leuk, maar ik heb het niet zo op tweedehands moederborden van mensen die ik niet ken.... :) :)
Koop liever iets nieuws. Wat is geschikt, en waar is het te koop?

Dat dan weer wel......

• Dreamstar
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-03 10:34
Ik heb laatst een micro-atx bordje gkocht en dat zou in jouw situatie wel passen denk ik, Is lekker klein, kostte geen ruk en je hoeft geen vga/sound/nic meer te kopen

Verwijderd

Op donderdag 06 september 2001 08:40 schreef ---X2--- het volgende:

[..]

PC Chips :r

Ik heb nog wel een Abit ZM-6 voor je liggen... ;) (Intel ZX 100 Mhz chipset, socket370)
Ik ben nog wat nieuw hier en vat het niet helemaal: je hebt een sis 735 logo: als er 1 fabricant is die met Sis chipsets werkt dan is het bij uitstek Pc Chips en die 735 zit op de 830 LMR het tweelingbroertje van de ECS K7S5A.

Beetje tegenstrijdig?

Verwijderd

Kijk gewoon even hier welk mobo geschikt is voor je wensen :http://www.ecsusa.com Is ECS oftewel Elitegroup het broertje van Pc Chips. Als je een passend mobo gevonden hebt kijk je even in pricewatch hier op tweakers en dan ben je voor een klein prijsje klaar, succes *D
Pagina: 1