Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Tibber app met Fronius power-up - Solarweb probleem?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Kandidat
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 22-10 16:06
Mijn vraag: Heeft iemand ervaring met het activeren van de Fronius Power-up in de Tibber app, en dat daardoor de productie gegevens van de Fronius in Solarweb niet meer te zien zijn?

We hebben hier sinds 2 weken 28 panelen met een Fronius Symo Gen24 10 Plus omvormer.
De productiedata waren in Solarweb van Fronius goed te zien.

We gaan in november naar Tibber, dus ik had de Tibber app geinstalleerd.
Afeglopen vrijdag de Fronius power-up toegevoegd, om in de Tibber app productie gegevens te zien. Sindsdien is onze omvormer 'not available' in Solarweb. In Solarweb (app en site) zie ik wel momentane productie, maar geen historische gegevens meer.

In de Tibber app inmiddels de verbinding met de Fronius weer verbroken, maar dat lost helaas niets op. Ook in de Solarweb app mijn wachtwoord aangepast (zodat Tibber er helemaal niet meer bij kan), maar daar kan ik dan weer niet mee inloggen op de website.
Heb geinformeerd bij Tibber en Fronius support, maar nog geen reactie.

Mocht iemand hier ervaring mee hebben, ben ik benieuwd of en hoe dat opgelost is.Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PJL_7Qfch_0cm8Mi9EtRT-FW-DQ=/800x/filters:strip_exif()/f/image/HPTLdI6Q0Bz2IGnQDSLu3Ejf.png?f=fotoalbum_large

Nibe F2120-16 - SMO40