Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• e-calc
  • Registratie: December 2013
  • Niet online
Heb een Iphone SE 2022 zakelijk (deze gebruik ik ook voor privé doeleinde).
Je hebt een telefoonnummer nodig als verificatie/ backup voor DigiD, bank, mijn overheid, email en etc.
Uit veiligheidsoverweging en privacy wil ik hiervoor een prepaid simkaart gaan gebruiken. Omdat je dan met 10 euro per jaar klaar bent.
Daarnaast kan ik dan als ik wil de Iphone uitzetten in het weekend en vakantie en ben ik alleen bereikbaar via deze telefoon (bellen doe ik niet, gaat met name om bereikbaar zijn).

Kenmerken die de telefoon moet hebben die ik zoek:
  1. Hoge standby tijd (dit is het belangrijkste) aangezien die 99,99% van de tijd alleen standby staat.
  2. Wifi onboard (data gebruik gaat alleen via Wifi plaatsvinden en niet via de mobiele provider)
  3. Whatsapp capabel
  4. Kunnen bellen binnen de Europese unie
  5. Verwachte technische ondersteuning/ updates > 5 jaar
  6. Budget circa € 250,00
Zit zelf te denken aan een Nokia 800 Tough

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12:15
Ga je de prive telefoon ook doordeweeks meeslepen? Want wat mij triggerde was de omschrijving WhatsApp capabel.
Een Nokia voldoet zeker, let wel op 4g (lte) ondersteuning want 2g en 3g worden uitgezet.

Verder zou ik niet prepaid maar goedkoopste abonnement nemen, want gaat er iets mis ben je prepaid het nummer gelijk kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RepareerDroid
  • Registratie: September 2022
  • Niet online
De Nokia 800 Tough is al 4 jaar oud, dus ik weet niet of je nog updates gaat krijgen. De laatste update zou al bijna een jaar oud zijn.