Kan geen verbinding maken met bluetooth speaker

Pagina: 1
Acties:
  • 465 views

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudy1952
  • Registratie: Oktober 2023
  • Laatst online: 23-10-2023
Mijn vraag
..ik heb een DENON DRA 800H en kan hem niet verbinden met bluetooth speaker kom altijd op vermelding NO CONNECT.

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 26-09 15:31

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Is dat ding wel geschikt om via Bluetooth speakers aan te sturen? Als ik zo snel kijk, is Bluetooth alleen geschikt om (bijvoorbeeld) je smartphone je connecten en dan iets naar de versterker toe stuen zoals een Spotify?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21:32
Waarschijnlijk, want je startpost is nogal summier, gebruik je de verkeerde functie. Je moet hiervoor namelijk de Bluetooth Transmitter functie gebruiken. Dan zou je een bluetooth speaker (of hoofdtelefoon) kunnen aansturen.

Overigens moet je hiervoor wellicht een firmware update uitvoeren én staat dit ook vernoemd in de handleiding onder Functie Bijwerken > Bluetooth zender.

[ Voor 23% gewijzigd door alex3305 op 22-10-2023 11:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01:38

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Je Denon heeft een BT ontvanger, geen transmitter. Dus je kunt er vanaf je telefoon geluid naar toe sturen, maar niet vanaf de Denon naar een bt speaker sturen :)

Vraag mezelf überhaupt af waarom je dit zou willen btw. Die Denon is gemaakt om een paar mooie speakers aan te sturen, neem aan dat je die ook hebt staan. Zo niet vraag ik me af waarom je de Denon hebt.

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 06:01

FeaR

In GoT we trust

Mosterd na de maaltijd maar ik ga dit topic sluiten. @Rudy1952, de template die naar voren komt bij het openen van een topic is er niet voor niets. Op Tweakers verwachten we enige vorm van eigen inzet en die ontbreekt in de huidige vorm volledig.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Dit topic is gesloten.