Toon posts:

AMD TB 1.4, welk moederbord?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik is een beetje nieuw in de sh*t, dus ik vraag jullie deskundige hulp :7
ik ga dus een nieuwe processor en moederbord kope
ik ga er zowiezo ddr inproppe en dus een amd thunderbird 1.4 ghz

maar dan de vraag, welk moederbord kan ik het beste aanschaffen

ik heb goeie dinge gehoord over msi en over asus
dus ik zat een beetje te twijfele tussen die 2
( die mobos bevatten beiden die via kt266 chip geloof ik )
dus plz wat help ( sorry als ik et krom heb geformuleerd )
/me is pc newb :P

owja en hoe zat et met die via kt266A? is dat een nieuwe chip? is die er al? moet ik daaarop wachten?
ik hoop dat jullie mn vraag snappe :D

• Fest
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Wacht op de nieuw kt266a, die is lekker snel en zelfs goedkoper dan de kt266

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23:53

Convoy

g44p

ga anders lekker voor de Abit KG7, echt een prima stabiel mobotje :9

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:05

Exirion

Gadgetfetisjist

Welkom op GoT :) Ik zal je topic open laten staan, maar ik zeg er wel bij dat je topic normaal gesproken afgesloten zou worden ;) Jouw vraag komt letterlijk elke dag voorbij, dus als je in de topic index van PMG kijkt dan zie je er in de afgelopen week al heel wat staan. Kijk eens rond tussen die topics. Vragen als 'welk mainboard' en dan met name voor de 1400MHz zijn er erg veel.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Verwijderd

Topicstarter
ow lol
sorry :)

/me gaat ff browse :)

• Martijn
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 22:27
Misschien is de ECS K7S5A wel wat voor je, kost maar 185 piek, en super snel... Alleen overclocken kan niet zo geweldig...

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een beetje zitte rondvrage op irc enzo
ik hoor van vele dat ik moet wachte op die via kt266-A

ik vin et prima, maar zon mobo met die neiuwe kt266a ipv kt266, word die dan veel duurder denk je?

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:05

Exirion

Gadgetfetisjist

Op woensdag 05 september 2001 18:02 schreef Suicidium het volgende:
ik vin et prima, maar zon mobo met die neiuwe kt266a ipv kt266, word die dan veel duurder denk je?
Ik denk dat de KT266A borden hetzelfde gaan kosten als wat nu de KT266 borden kosten. De oudere KT266 borden zullen dan iets goedkoper worden.

De KT133A borden waren in het begin nauwelijks duurder dan de KT133 borden, maar het performance verschil was daar kleiner dan tussen de KT266 en KT266A. Toch denk ik zeker niet dat de KT266A borden duurder dan de AMD 760 borden zullen zijn, maar ze zijn wel wat sneller.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Verwijderd

Topicstarter
k dan lijkt me duidelijk dat ik ga wachte op die kt266A
maar dan nog iets over asus en msi, de keuze daartussen...
veel voorstanders van beiden heb ik gelezen.

ik moet met merk keuze maar wachte tot er reviews van zijn eh? ( van beide mobo merken met de kt266a chip )

• reiker
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:59

reiker

dan jij!

wacht maar tot de precieze specs van beide borden bekend worden, er zit vast wel iets op dat je liever hebt dan iets van het andere bord... eh... ofzo.
ik bedoel dus, misschien komt msi wel met een kt266a bordje met raid, en asus met onboard sound ofzo. kijk dan eens verder wat je wilt. als je kiest tussen asus en msi kan je eigenlijk geen slechte keuze maken.

Zo gezegd, zo gedaan.

• M1ch
  • Laatst online: 14-03-2024
Maar mocht je toch voor de MSI gaan, goeie keus ;)
Werkt prima hier!

• LordMithril
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:57
Gigabyte GA-7DXR werkt hier perfect. nog geen problemen mee gehad

Bier, Whiskey en Metal!!

• Borry
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21-08 09:56

Borry

prutsen is mijn leven

Niemand heeft het over Epox 8k7a+, die was ik van plan te kopen, is daar iets mis mee??

The fact that Jellyfish have survived for 650 million years despite not having a brain is GREAT NEWS for stupid people!

Verwijderd

EPOX 8K7A is prima bord, veel overklok-opties

• martijn12345
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-04 21:07

martijn12345

Geen inspiratie

Cursus Nederlands is ook geen overbodige luxe.

Geen inspiratie

• NeverSeen
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-07-2024

NeverSeen

Press any key to continue.....

Ik zou gewoon wachten tot de nieuwe cores je heb nu toch nog een 600 sui dus waarom zou je niet paar maanden wachten.....

Verwijderd

De A7A van asus is zeker aan te bevelen :)

• Rick2001
  • Laatst online: 09-08 01:10

Rick2001

9950X delidded en direct die

Gladiator, ik zou wel eens wat aan die memory timings doen, want dat kan toch echt wel beter. Staat nu super traag bij jouw. Doe eens een SISOFTSANDRA mem test en roep eens wat getallen.... Als je goeie settings wilt moet je eens 8-8-8-2-6-2-2 proberen en dan nog eens testen. Ook op fast zetten helpt hieraan mee.

MESHIFY 2XL - MSI X670E CARBON - 9950X - 32GB DDR5 LEXAR 6400 - RX 9070 - GIGABYTE M32UC 4K 160HZ - ALPHACOOL UT60 420 & 360 & 1080 - LAING DDC1+ - TECHN CPU - CORSAIR AX850 - 3x9100PRO 4TB - 2x850PRO 2TB - U.2 7.68TB + OPTANE P5800X + KINGSTON G5 8TB

Pagina: 1