Ik heb een Sony Bravia 55 inch televisie. Sinds een jaar hebben we het probleem dat de tv in hele donkere kleuren opstart. Na een tijdje kon ik de tv uit en weer aanzetten, dan waren de kleuren weer goed. Nu sinds enkele weken lukt dit helaas ook niet meer. Het is op deze manier niet mogelijk om normaal met plezier tv te kijken.
Ik heb alles al gedaan mbt resetten, spelen met kleurinstellingen, etc. Ik heb advies ingewonnen bij een reparateur, die denkt dat het aan het mainboard of voeding ligt. Mijn vraag voordat ik de tv open ga halen is of dit volgens jullie ook de oorzaak kan zijn of dat jullie wellicht nog andere tips hebben.
De tv is minder dan 2 jaar oud. Maar ik heb geen bon oid bewaard, vandaar dat garantie niet echt een optie is.
Ik heb alles al gedaan mbt resetten, spelen met kleurinstellingen, etc. Ik heb advies ingewonnen bij een reparateur, die denkt dat het aan het mainboard of voeding ligt. Mijn vraag voordat ik de tv open ga halen is of dit volgens jullie ook de oorzaak kan zijn of dat jullie wellicht nog andere tips hebben.
De tv is minder dan 2 jaar oud. Maar ik heb geen bon oid bewaard, vandaar dat garantie niet echt een optie is.
:strip_exif()/f/image/cSwTym9SSwq3f0oRmg1rj2dz.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 20% gewijzigd door Bhuizgrad op 22-10-2023 07:49 ]