Verwijderd
(er van uitgaande dat je dus een windows terminal sessie wil starten)
Dan zul je denk ik citrix metaframe op die TS erbij moeten zetten, en op de linuxbox een ICA client.
Voor RDP zijn alleen clients voor MS os-en.
Dan zul je denk ik citrix metaframe op die TS erbij moeten zetten, en op de linuxbox een ICA client.
Voor RDP zijn alleen clients voor MS os-en.
Terinal Server Webclient installeren op de server en dan kun je met een browser inloggen op een terminal sessie.
Zoek maar es bij MS het is gratis je hebt er gee extra lic voor nodig als het enkel voor beheer is.
Zoek maar es bij MS het is gratis je hebt er gee extra lic voor nodig als het enkel voor beheer is.
"De kans dat een snee brood op een nieuw tapijt valt met de beboterde zijde onderaan, is recht evenredig met de prijs van het tapijt"
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
Verwijderd
TErminal server web client is ActiveX dus alleen voor windows 
(altijd weer hetzelfde met die bill)
(altijd weer hetzelfde met die bill)
Yes, dit zocht ik dusOp donderdag 06 september 2001 07:29 schreef Pinball het volgende:
http://www.rdesktop.org/
ThXZ
iCIE
En mocht je een keer op internet in China, Duitsland, Tjiptjongtjo (
) zitten, kun je via een Java-applet ook nog een verbinding maken... Moet je maar even zoeken op deze site... Het lijkt alsof je alleen maar op hun servers in kunt loggen, maar als je slim bent kun je zo bij je masjientje thuis komen... 
(Hint, ook al heb je een 2000 server, toch zeggen dat je een NT4 server wil benaderen...)
(Hint, ook al heb je een 2000 server, toch zeggen dat je een NT4 server wil benaderen...)
Ik ben geweldig.. en bescheiden! En dat siert me...
Pagina: 1