Goedenavond,
Sinds enkele maanden woon ik in mijn nieuwe huis.
De temperatuur van het douchewater vond ik te hoog. Er zit een thermostaatkraan die ik wel warmer maar niet kouder kon draaien.
Als ik de knop eraf haal blijkt dat de watertemperatuur (natuurlijk) wel naar 'koud' gedraaid kan worden. Dus het ligt aan de knop.
Ik vraag mij af of ik de knop nog anders af kan stellen door binnenin iets te verschuiven ofzo? Zie foto 1. Ik kan wel iets verschuiven binnenin maar het lijkt of het dan vanzelf weer terug schuift als ik aan de knop draai? Of zou ik een andere knop moeten laten installeren?
Hopelijk heeft er iemand een goed advies. Bedankt alvast.
Groeten Jes
:strip_exif()/f/image/75EzBPxFtOOLjAmLwTNfSVJk.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/a1u25TK1hPMk3L4rq05QnI2u.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/6Mx6aBTvgAbVDyzSXH40LAlO.jpg?f=fotoalbum_large)
Sinds enkele maanden woon ik in mijn nieuwe huis.
De temperatuur van het douchewater vond ik te hoog. Er zit een thermostaatkraan die ik wel warmer maar niet kouder kon draaien.
Als ik de knop eraf haal blijkt dat de watertemperatuur (natuurlijk) wel naar 'koud' gedraaid kan worden. Dus het ligt aan de knop.
Ik vraag mij af of ik de knop nog anders af kan stellen door binnenin iets te verschuiven ofzo? Zie foto 1. Ik kan wel iets verschuiven binnenin maar het lijkt of het dan vanzelf weer terug schuift als ik aan de knop draai? Of zou ik een andere knop moeten laten installeren?
Hopelijk heeft er iemand een goed advies. Bedankt alvast.
Groeten Jes
:strip_exif()/f/image/75EzBPxFtOOLjAmLwTNfSVJk.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/a1u25TK1hPMk3L4rq05QnI2u.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/6Mx6aBTvgAbVDyzSXH40LAlO.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Qg79OSiB6UXqTZrhkcGdYYIc.jpg?f=fotoalbum_large)