Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Vooral gamen, een beetje future proof zijn heb voorlopig nog maar aan 1080p scherm maar ga later deze nog veranderen. Games bg3, starfield, cyberpunk,..
Wat mag het systeem gaan kosten?
heb niet echt een max bedrag mag dus ook meer dan 3000 euro zijn maar aangezien een 4090gtx veel duurder is dan de 7900xtx en de prestatiewinst maar miniem is ga ik dit niet daar aanuit geven
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
alle randapparatuur ga ik behouden
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Best bang for the buck systeem, lijkt me dat je niet rondom de AMD Ryzen 7 7800X3D met 7900xtx combo kunt ?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Vooral geluidstil zijn,( of toch zo stil mogelijk) Ben ook nog aan het twijfelen aan de behuizing is deze goed?
Ga je overklokken?
nee
Wat verwacht je van ons?
Heb veel van de Best Buy Guide overgenomen een paar dingen veranderd.
1. de kast aangezien deze toch wel iets meer geluid doorlaat dan andere kasten heb ik een andere kiezen, deze mag ook max 51cm hoog zijn en 52 cm diep
2. grafische kaart veranderd naar de Sapphire Nitro+ omdat de asus last zou hebben van coil whining ?
3. moederbord meer future proof gemaakt
voor de rest dien ik meer fans te laten plaatsen en heb ik een gpu bracket nodig ? En ik had ook graag 3 hdd 3.5inch overgeplaatst naar de nieuwe behuizing gaat dit lukken (extra kabels nodig?)
Azerty Pc-assemblage - assemblage
https://azerty.nl/shareca...6yDhtDSvcfe0td8ctrQVZYT/"
Vooral gamen, een beetje future proof zijn heb voorlopig nog maar aan 1080p scherm maar ga later deze nog veranderen. Games bg3, starfield, cyberpunk,..
Wat mag het systeem gaan kosten?
heb niet echt een max bedrag mag dus ook meer dan 3000 euro zijn maar aangezien een 4090gtx veel duurder is dan de 7900xtx en de prestatiewinst maar miniem is ga ik dit niet daar aanuit geven
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
alle randapparatuur ga ik behouden
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Best bang for the buck systeem, lijkt me dat je niet rondom de AMD Ryzen 7 7800X3D met 7900xtx combo kunt ?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Vooral geluidstil zijn,( of toch zo stil mogelijk) Ben ook nog aan het twijfelen aan de behuizing is deze goed?
Ga je overklokken?
nee
Wat verwacht je van ons?
Heb veel van de Best Buy Guide overgenomen een paar dingen veranderd.
1. de kast aangezien deze toch wel iets meer geluid doorlaat dan andere kasten heb ik een andere kiezen, deze mag ook max 51cm hoog zijn en 52 cm diep
2. grafische kaart veranderd naar de Sapphire Nitro+ omdat de asus last zou hebben van coil whining ?
3. moederbord meer future proof gemaakt
voor de rest dien ik meer fans te laten plaatsen en heb ik een gpu bracket nodig ? En ik had ook graag 3 hdd 3.5inch overgeplaatst naar de nieuwe behuizing gaat dit lukken (extra kabels nodig?)
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
---|---|---|---|---|
1 | Processors | AMD Ryzen 7 7800X3D Boxed | € 399,- | € 399,- |
1 | Moederborden | ASUS ROG Strix B650E-F GAMING WIFI | € 267,- | € 267,- |
1 | Videokaarten | Sapphire Nitro+ AMD Radeon RX 7900 XTX Vapor-X 24GB | € 1.161,51 | € 1.161,51 |
1 | Behuizingen | NZXT H7 Flow Zwart | € 129,- | € 129,- |
1 | Processorkoeling | Scythe Fuma 3 | € 57,94 | € 57,94 |
1 | Geheugen intern | G.Skill Flare X5 F5-6000J3238F16GX2-FX5 | € 118,66 | € 118,66 |
1 | Voedingen | Corsair RM850x (2021) Zwart | € 156,25 | € 156,25 |
1 | Solid state drives | Samsung 990 Pro (zonder heatsink) 2TB | € 149,90 | € 149,90 |
Totaal | € 2.439,26 |
Azerty Pc-assemblage - assemblage
https://azerty.nl/shareca...6yDhtDSvcfe0td8ctrQVZYT/"
[ Voor 37% gewijzigd door squirly op 22-10-2023 17:54 ]