Oude keuken laten ophalen door handelaar

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anna991
  • Registratie: September 2023
  • Laatst online: 05-02 13:05
Goedemiddag!

Volgend jaar betrek ik mijn nieuwe huis en ga ik daarin een nieuwe keuken plaatsen. Of laten plaatsen eigenlijk.

Er zit op dit moment een echte Piet Zwart keuken in van hoge kwaliteit en in goed onderhouden staat. Helaas is het echt niet mijn smaak en gaat de keuken er dus uit. Keuken is van 2013 en heeft 'n mooi 6 pits gasfornuis, granieten/stenen wasbak, oven met rond glas, natuurstenen blad, vaatwasser.

Bestaan er partijen die zo'n keuken zouden willen ophalen om zelf door te verkopen?
Zoja, kennen jullie voorbeelden van zulke partijen?

Kan ik er dan nog wat voor vragen of moet ik al blij zijn als ze hem komen halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bschnitz
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 22:15
Hoezo niet wrappen of laten spuiten als je alleen de kleur niet aanstaat? Goedkoper dan een nieuwe keuken.

https://www.keukenkast-wrappen.nl/

WP: ME SUZ-SWM80VA + ERST20D-VM2D || PV: 12.000Wp || Batterij: SigenStor 12kW + 24kWh || A++++ 151m2 570m3 op water || WTW: Itho Daalderop HRU 350 ECO || Auto: Hyundai Ioniq 6 53kWh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anna991
  • Registratie: September 2023
  • Laatst online: 05-02 13:05
Het wordt niet alleen mijn huis helaas.

Ik had er zeker wel wat in gezien om bijv. het blad aan te passen of de grepen etc om een ander look te krijgen. Maar m'n partner denkt daar anders over.

Over dat wrappen hoorde ik trouwens gister nog iemand zeggen dat het bij hem/haar aan het loslaten is. Maar goed, misschien is dat dan gewoon niet goed gedaan.

De Piet Zwart keuken is trouwens gewoon wit. Dus dat is 't probleem niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• No Hands
  • Registratie: Maart 2016
  • Nu online
Op Marktplaats zetten. Ik heb zelf al 4 Piet Zwart keukens via Marktplaats gekocht, gedemonteerd en opgehaald. De witte leveren helaas het minste op, blauw en groen zijn veel gewilder.

Veroordeel niet, verwonder u slechts

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• twain4me
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 23:40

twain4me

Moderator Wonen & Mobiliteit
marktplaats, dan komen ze vanzelf, kleine tip

plan niet te strak het is een veel gebruikte truuk om op de dag zelf de keuken te gaan afkraken en te roepen "naja laatmaar,ik had iets ander verwacht, maar om je te helpen voor gratis neem ik hem wel mee." men weet dat mensen heel strak plannen omdat ze niet zonder keuken kunnen, en daar wordt gemisbruik van gemaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas.013
  • Registratie: Juni 2021
  • Laatst online: 21:51
Ik heb hetzelfde gehad. Een chique oude keuken, niet onze smaak in een verder voor ons perfecte woning. Op marktplaats gezet en iemand met een kleine beurs gelukkig gemaakt. Vooraf aanbetaling en afspraak gemaakt voor het ophalen inclusief demonteren. Aanbetaling was een tip van een collega, om te voorkomen dat de mp-koper tussentijds toch een andere keuken koopt. Ik kreeg natuurlijk niet de hoofdprijs, maar het feit dat de keuken op een voor ons geschikt moment is opgehaald was het doel.
Pagina: 1