Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan222
  • Registratie: Oktober 2023
  • Laatst online: 21-10-2023
Omdat ik nergens terecht kon met mijn klacht schreef ik dit bericht. Herkent iemand deze situatie?
Beste mijnheer de Beule,
Ik heb een probleempje met 50+. Met de klantenservicemedewerker kwam ik daar niet uit. Ik ben vriendelijk gebleven, maar vroeg haar mij door te verbinden met iemand, die wèl een oplossing kon voorstellen. Zij vertelde mij toen dat zij niet naar haar verantwoordelijke mag doorverbinden want ‘die heeft z’n eigen werk’. Dus dan maar een trapje hoger.
Probleempje is simpel: heb op 3 juli met mijn actiecode een kennis blij gemaakt met een voordelig 50+ telefoon abonnement. Tijdens de aanmelding kwamen we in een ‘loop’, dus klantenservice gebeld: niets aan de hand aanmelding was gelukt en de cadeaubon wordt pas na een maand of drie uitgegeven. Die zijn ruimschoots voorbij. Geen bon ontvangen. Vandaag, 17 oktober, maar eens gebeld. Nu blijkt dat er niets terug te vinden is en komt het er op neer dat mijn kennis weliswaar een abonnement heeft afgesloten, maar de beloofde bon niet krijgt. En ik dus ook niet.
Gelukkig hangt de voortgang van het huishouden niet van een eventuele cadeaubon af, maar in combinatie met de vrolijke mails van 50+Harry die regelmatig langskomen, kan ik deze gang van zaken niet begrijpen.
Hopelijk zitten er tussen u en de niet-aanspreekbare persoon ‘met eigen werk’ nog wat lagen, maar ik richt me toch maar direct tot u. Misschien dat de C in uw titel vandaag ‘creative’ kan betekenen met een passende oplossing.
Vriendelijke groeten (gevolgd door naam etc.)

[ Voor 0% gewijzigd door PaT op 21-10-2023 16:13 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16-06 21:37
Mocht het je het waard zijn, in dit soort gevallen is je kans om een cadeabon nog te krijgen het grootst als:
- Je social media/kassa whatever gaat inschakelen om het meer publiek te maken (zodat een andere afdeling het oppakt)
- Je de klantenservice gaat 'stalken', dus elke dag bellen/mailen/appen. Totdat ze je zat zijn en je de cadeaubon geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Ik heb je bericht een klein beetje aangepast voor de leesbaarheid. Zoals @Bartske zegt zal ik de klantenservice blijven bestoken, want cadeaubonnen beloven en dan niet uitleveren is niet netjes.

Ik denk dat 50+ niet helemaal overeen komt met de voornaamste doelgroep van Tweakers. Wellicht dat deze website daar beter bij aansluit en men daar wel ervaringen heeft met deze provider.

Groot genoeg voor 2 hoofdletters