Toon posts:

Abit KG7 + 3 x 256 MB Kingston DDR

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey,

Ik heb gehoord dat je op de Abit alleen 3 of 4 banken kan gebruiken met registered geheugen. heeft iemand ervaringen met 3 of 4 sticks unregistered? ik lees zo hier en daar dat het wel kan. ik ben van plan 3 sticks van 256 MB Kingston DDR PC2100 te kopen. heeft iemand hier ervaringen mee?

ThnX

CoB.

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 24-08 13:21
officieel kan hij 2x unregistered en 4x registered aan. mixen kan niet.

onofficieel kan 4x unregistered werken, maar ik ga het er niet op wagen.

Verwijderd

Goed DDR geheugen zou met 4 reepjes moeten werken, ik zou er alleen geen 3 proberen. Paar reviews gelezen dat het met Crucial werkt en oon met Transcend....zal met Kingston dus ook wel lukken.

• Martijn
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 23-08 15:48
Kan iemand mij effe het verschil uitleggen tussen registered en unregistered? Heeft de een gewoon een merknaam ofzo?
Nog een vraag BTW, ik wil morgen op de beurs in Eindhoven een 256MB DDR dimmetje kopen van Kingston... Kunnen die op CAS2 ?

• AVL
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 25-09-2022

AVL

OHMSS

Wat kan er en wat kan er niet met unbuffered memory op de KG7 + uitleg registered en unbuffered geheugen:

[topic=225812]

"I'd rather have a bottle in front of me than a frontal lobotomy."

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 24-08 13:21
Op donderdag 20 september 2001 21:42 schreef Martijn het volgende:
Kan iemand mij effe het verschil uitleggen tussen registered en unregistered? Heeft de een gewoon een merknaam ofzo?
Nog een vraag BTW, ik wil morgen op de beurs in Eindhoven een 256MB DDR dimmetje kopen van Kingston... Kunnen die op CAS2 ?
ik heb hier dane-elec draaien op cas2 en turbo settings. draait perfect en memtest86.com gaf geen errors.
die kingston moet dat ook wel aankunnen denk ik.

• AVL
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 25-09-2022

AVL

OHMSS

Op donderdag 20 september 2001 21:42 schreef Martijn het volgende:
LOL :D

Kijk eens op http://www.corsairmicro.com/main/trg-reg.html.

"I'd rather have a bottle in front of me than a frontal lobotomy."

Pagina: 1